fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נבחרת ישראל העפילה לגמר אליפות אירופה בכדורגל חופים

המאמן הנתנייתי בני לם: "אין ספק שהניצחון הזה והעפלה לגמר אליפות אירופה, מגדיל בצורה ניכרת את האפשרות ההיסטורית להשתלב במשחקים האולימפיים בבאקו 2015"
יהיה משחק קשה. כדורגל חופים (צילום: BSWW)
יהיה משחק קשה. כדורגל חופים (צילום: BSWW)
כדורגל חופים: ישראל טורקיה
רגע היסטורי. משחק ישראל- טורקיה בכדורגל חופים (צילום: BSWW)

המאמן הנתנייתי בני לם מרוצה עד הגג.  נבחרת ישראל העפילה לגמר אליפות אירופה בכדורגל חופים. ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר התקשרה ובירכה אמש (ראשון) את המאמן הלאומי לאחר הניצחון הגדול על  נבחרת טורקיה, בטורניר מוקדמות אליפות אירופה דרג B.

הניצחון הבטיח את השתתפותה של הנבחרת באליפות אירופה שתתקיים בחודש אוגוסט בברצלונה. את השערים לנבחרת כבשו: יטים עאמר (3), אדיר דנין (1),לירון פרטוק (1), אדם לם (1), יקיר שינה (1), אלון לוי (1), ושער אחד עצמי של הטורקים. הנבחרת הצליחה להתעלות על עצמה ולנצח את הטורקים ובכך להבטיח לה בוודאות את ההשתתפות בשלב הבא.

ישראל וטורקיה, שסיימו ראשונות בבית, יעפילו לאליפות אירופה שם יקבלו אפשרות להתמודד על עלייה לדרג א' של נבחרות אירופה, בתחרות שתיערך בחודש אוגוסט, בברצלונה. הנבחרת שתסיים במקום השלישי, עדיין תוכל להעפיל לאליפות אירופה, במידה והפרש השערים והנקודות שתצבור יהיה הטוב מבין כל הנבחרות המקבילות שיסיימו במקום השלישי בשאר הבתים.

מאמן הנבחרת לם: "השחקנים נתנו את כל מה שיש להם על החול והצליחו לנצח את הנבחרת הטורקית החזקה שבשנים האחרונות הייתה מדורגת בדרג A, אין ספק שהניצחון הזה והעפלה לגמר אליפות אירופה, מגדיל בצורה ניכרת את האפשרות ההיסטורית אולי להשתלב במשחקים האולימפיים האירופיים בבאקו 2015".

פיירברג-איכר:" ריגשתם את כל העיר והמדינה עם ההעפלה ההיסטורית. אנחנו גאים בכם ובנבחרת שמורכבת מכל כך הרבה נציגים מנתניה. אני מאחלת לכם בהצלחה גדולה באליפות אירופה בברצלונה בחודש אוגוסט השנה"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות