fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתחילים לעבוד: סשה רוזנבלט עזב את אליצור נתניה

סשה רוזנבלט צילום: רולנדי ברנשטיין
סשה רוזנבלט צילום: רולנדי ברנשטיין
סשה רוזנבלט צילום: רולנדי ברנשטיין
סשה רוזנבלט צילום: רולנדי ברנשטיין

קבוצת הכדורסל נשים אליצור נתניה החלה את הכנותיה לעונה הבאה. נתניה שסיימה את העונה במקום הלפני אחרון, לאחר ניצחון דרמטי במשחק הישרדות מול הפועל פתח תקווה, שואפת לבנות בעונה הבאה קבוצה איכותית יותר.

השבוע הודיע סשה רוזנבלט כי הוא עוזב את המועדון. בשנים האחרונות מילא רוזנבלט מספר תפקידים במועדון: דובר, איש שיווק, איש משק ומנהל האבטחה במשחקי הבית של הקבוצה. במועדון הודו לרוזנבלט על עבודתו ואיחלו לו הצלחה בדרכו המקצועית והאישית. רוזנבלט עצמו אמר: "אני רוצה להודות לאליצור  נתניה על תקופה נפלאה שבה המועדון שימש בית שני עבורי. מעל הכול אני רוצה להודות לשני אנשים שנתנו לי את ההזדמנות ואלו כמובן שמחה לב~צור וזהר רייזמן".

רייזמן אמר: "אני מודה לסשה על שרותו המסור והלויאלי. אני מאחל לנו שנמצא לו מחליף הולם, אבל אני בטוח שהדבר יהיה קשה מאוד. נשאר לי רק לאחל לו הצלחה רבה בכל אשר יבחר לעשות ואני בטוח שהוא יצליח בכך".

בשבוע שעבר סוכם על המשך החסות של מסעדת צ'צ'ו סניף יכין סנטר, בבעלות האחים ויקי ומרון וטורי. בנתניה אמרו על המשך שיתוף הפעולה: "במהלך העונה שעברה נהנינו מאוד משיתוף הפעולה עם מסעדת צ'צ'ו. בכל ביקור שלנו במסעדה הרגשנו כמו בבית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות