fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משנה מאמן, משנה מזל

אריק איזיקוביץ לא חיכה לקרבות התחתית, פיטר את גיל פישל ומינה במקומו את יוסי בן שטרית. זה עזר
אריק איזיקוביץ
אריק איזיקוביץ (צילום: אלי ראול)

תקופה לא פשוטה עברה על קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק. אימפריית הנוער שבנה אריק איזיקוביץ הציגה תוצאות חלשות וכמעט הידרדרה למאבק מסוכן בתחתית.

לאחר ההפסד 1:0 להפועל באר שבע, שקירב את הקבוצה מרחק נקודה אחת מהמבחנים נגד הירידה, הודיע איזיקוביץ לגיל פישל על סיום תפקידו ומינה במקומו את יוסי בן שטרית. "נעניתי מיד לאיזיקוביץ', מבחינתי קיבלתי צו 8. כשהמשפחה קוראת קשה מאוד להגיד לא".

המשחק הראשון בהדרכת בן שטרית היה מול היריבה לתחתית, בית"ר ירושלים, על 6 נקודות. "למזלי הרב, פישל השאיר לי קבוצה מסודרת ומאורגנת", אמר בן שטרית, "הדגש במהלך השבוע היה בעיקר מנטלי. הרבה עבודה קשה, אמונה ורצון".

צו 8. יוסי בן שטרית (צילום: בית"ר טוברוק)
צו 8. יוסי בן שטרית (צילום: בית"ר טוברוק)

השחקנים הגיעו למשחק החוץ הקריטי דרוכים ומוכנים. אמנם בדקה החמישית בית"ר ירושלים עלתה ליתרון, אך שחקניו של בן שטרית הפגינו נחישות, השוו לקראת סיום המחצית ובמחצית השנייה כבשו עוד שני שערים. השיא הגיע שלושה ימים אחר כך, בניצחון על מכבי תל אביב.

שלושה מחזורים לפני סיום העונה התרחקה בית"ר טוברוק שבע נקודות מקרבות ההישארות בליגה. בשבת תתארח אצל מכבי פתח תקווה למשחק תחתית נוסף. ניצחון בו יבטיח סופית את ההישארות בליגת העל.

איזיקוביץ' אמר לאחר הניצחון על מכבי: "הרבה גבות הורמו בשבוע האחרון בעקבות ההחלטה להיפרד מגיל פישל, אבל הרגשתי שזה הזמן לבצע זעזוע כי זו תהיה הדרך היחידה למנוע עונה קטסטרופלית עבור המועדון. אני נמצא מספיק שנים בעולם הכדורגל על מנת לדעת מה טוב לקבוצה ולשחקנים. למרות התוצאות הטובות בשני המחזורים האחרונים, השחקנים לא הביאו עדיין את הקבוצה לחוף מבטחים ואני מצפה ומקווה שהם ישלימו את המשימה כבר בשבת הקרובה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות