fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משנה מאמן, משנה מזל?

יוסי בן שטרית, שקיבל את המושכות על קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק חמישה חודשים לפני סיום העונה שעברה בעקבות עזיבתו של מוטי איווניר, מדבר על העונה שבפתח ומצהיר: "נעשה הכל כדי להציג כדורגל איכותי יותר"
בקרוב אצלו. בן שטרית עם הגביע שזכו נערים א' בעונה שעברה (צילום: בית"ר טוברוק)

בשקט בשקט ובלי טקסים מיוחדים, החלו לפני מספר שבועות אימוני קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק – ולראשונה פותח את העונה על הקווים יוסי בן שטרית.

בן שטרית (36) שימש בעונה שעברה מאמן קבוצת הנערים של טוברוק וחמישה חודשים לפני סיום העונה קיבל לידיו את קבוצת הנוער בעקבות עזיבתו של מוטי איווניר. הוא זוכה להערכה רבה במועדון וכבר מסמן יעדים אישים וקבוצתיים. "המטרות בטוברוק ברורות וידועות", אומר בן שטרית, "לקדם כמה שיותר שחקנים לבוגרים ולשחק כדורגל אטרקטיבי ויעיל שכיף לראות. אנחנו לא רוצים להגיע למתח שחווינו בעונה שעברה ונעשה הכל כדי להציג כדורגל איכותי יותר. טוברוק הוא מועדון שהיה בחלק העליון של הטבלה בשנים האחרונות ולשם אנחנו שואפים להגיע".

כמה שחקנים החלו את האימונים?
"נכון לעכשיו יש בסגל 32 שחקנים, רובם שחקני נערים א' שעלו לנוער ועושים כל שביכולתם להוכיח שמקומם בסגל. יש לנו מספר שחקנים שכבר בשלים לבוגרים, אבל הם יישארו איתנו בעונה הקרובה כדי לעזור לנו להשיג את המטרות ולהתקדם בעצמם. מהקבוצה הקודמת יצאו ארבעה שחקנים לליגת העל – עדן דהן ועמיד מחאג'נה שהצטרפו לאופק מרום בקריית שמונה, אנס מחמיד שחתם בהפועל תל אביב ועומר בר שיתחרה על חולצת השוער בהפועל פתח תקווה. אם נעמוד ביעד הזה גם השנה, זו תהיה הצלחה".

בקרוב אצלו. בן שטרית עם הגביע שזכו נערים א' בעונה שעברה (צילום: בית"ר טוברוק)
בקרוב אצלו. בן שטרית עם הגביע שזכו נערים א' בעונה שעברה (צילום: בית"ר טוברוק)

השנה אתה פותח את העונה עם הנוער. מה חשוב לך להנחיל לשחקנים?
"ראשית אני רוצה להודות לכל צוות המועדון על האמון שניתן בי, זה לא מובן מאליו שאני ממשיך בנוער גם השנה. טוברוק הוא מועדון יקר לליבי ואין ספק שזו אחריות גדולה. מתחילת הדרך אני מלמד את השחקנים שעבודה קשה ומשמעת עצמית הן המתכון להצלחה, וזה גם מה שאני דורש מעצמי יום יום, שעה שעה. ככל שהאתגר גדול יותר וקשה יותר, כך אני פורח יותר. טוברוק הוא מועדון ששם דגש על חיים ספורטיביים לצד השקעה בלימודים ובאזרחות טובה, ואני גאה להיות חלק ממועדון שבונה כדורגלנים שהם גם אזרחים טובים".

מי עוד בצוות האימון?
"השנה יש לנו צוות איכותי מאוד: המאמן יובל עזריה שעוזר לי באופן אישי ולקבוצה בכלל; חן אזולאי מאמן הכושר; ואבי אוחיון ומיטל מימוני מנהלי הקבוצה המסורים שדואגים לכך שנתעסק רק בכדורגל. אני מרגיש שיש לנו כקבוצה את כל הכלים להצליח".

מה אתה מאחל לעצמך בעונה הקרובה?
"להמשיך ולהתקדם כמאמן, להצליח להנחיל את האופי והידע שלי בקבוצה, ולראות את הנוער מצליח ועושה עונה טובה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות