fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרוקו שיק

מי קורעת מדבריות במרוקו? איפה עושים היסטוריה בנתניה? ומה עשתה אביטל לאופר בזכרון יעקב. המדור מדווח מהשטח
מגי שמבירו במרוקו צלם פרטי
מגי שמבירו במרוקו צלם פרטי

נתחיל בפגישה היסטורית, כפי שהגדיר זאת מ"מ ראשת עיריית נתניה, אלי דלל. במשרדו של מנהל הנכסים של עיריית נתניה פול ויטל התקבצו ובאו דלל, מנהל העמותה לחינוך בלתי פורמלי משה קרייזלר, מנהלת המרכז הקהילתי אופק יוכי חסון ועירית גולני מפורום מרכז העיר שגם סיכמה: "זו הייתה פגישה ראשונה עם הבטחות להמשך בעתיד ועשייה משותפת למען מרכז אופק".

גלית פישר אביטל לאופר ו אסתי דווידי צילום עצמי
גלית פישר אביטל לאופר ו אסתי דווידי צילום עצמי

ויקטוריה בזיאן, יועצת נדל"ן מובילה ברימקס נתניה ובעיקר אמא לשלושה, רצתה לעשות משהו למען ילדים חולי סוכרת נעורים. אז היא גייסה את הבת שלה אנה מריה וכמה חברות ויצאה למסע התרמה. "זו הפעם הראשונה בחיים שאני יוזמת מסע התרמה. אני יודעת מה זה סוכרת מהמשפחה שלי ויודעת מה זה לחיות עם אינסולין 24 שעות. תודה רבה לילדים המדהימים שלי שעזרו והלכו בזמנם הפנוי לקיים את ההתרמה: עדן גלמן, ברק מלכה ואנה מריה בזיאן, תלמידי י"א באלדד. שאפו לגמרי.

ד"ש ממגי שמבירו וחברותיה בקי אלפסי ואוסנת שגב שבימים אלה עושות חיים במרוקו. מגי: "הכי חלומי היה לראות את הזריחה בטיול במדבר סהרה".

 

סדנה על יאכטה. ענת עקביה (צילום: פרטי)
סדנה על יאכטה. ענת עקביה (צילום: פרטי)

קבוצת הריצה החדשה מגבעת האירוסים, "האלופים של יגאל", בראשותו של יגאל כהן, התייצבה בפארק הירקון בתל אביב והשתתפה במרוץ "רצים בצבע", שאירגנה עמותת נט"ל לתמיכה בנפגעי טרור וטראומה. 5 ק"מ הם עשו בקלי קלות. כהן מסכם: "המטרה היא לפרגן לנשים שהחליטו לקום ולנסות לרוץ והצליחו ובגדול".

בשדה התעופה בן גוריון כבר לא ראו מזמן קבוצה כל גדולה של שחיינים עושה דרכה למטוס. קבוצת דולפין נתניה של סיימון דווידסון טסה השבוע למחנה אימונים בליטא.

מגי שמבירו עם בקי ואסנת צילום עצמי
מגי שמבירו עם בקי אלפסי ואסנת שגב (צילום: פרטי)

הצורפת ומעצבת התכשיטים מרמת פולג, ענת עקיבה, השתתפה בשבוע שעבר בסדנה של לילך רוט בשם "עכשיו אני" ביחד עם ארבע נשים, והכל קרה להן על יאכטה. ברור שהיה כיף לאללה.

חבר מועצת העיר חיים פרידריך, איש ליכוד, נפגש בשבוע שעבר עם חברו ראש מועצת אבן יהודה אבי הררי ושר התיירות יריב לוין. גם חבר מועצת העיר רפי קדוש היה שם.

מגי שמבירו במרוקו צלם פרטי
מגי שמבירו במרוקו (צילום: פרטי)

ואם לא ראיתם את חברת המועצה אביטל לאופר ביום שישי שעבר בנתניה זה בגלל שהיא הצפינה עם חברותיה גלית פישר ואסתי דווידי למדרחוב דרך היין בזכרון יעקב. ברור שהיה כיף.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות