fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנויי התיאטרון ייהנו גם מסטנד-אפ

שלמה בר אבא חוזר הביתה לנתניה
שלמה בר אבא חוזר הביתה לנתניה

 

על מנת לעודד צעירים לבקר בהצגות תיאטרון ולרכוש מנויים החליטו בהיכל התרבות בנתניה  להביא הצגות קלאסיקה, קומדיות, מחזמר ולשלב במינוי השנתי בחירה של מופעי סטנד אפ. כנראה שכולם יהנו מזה.

לדברי מנכ"ל היכל התרבות בני אפרים השנה הוחלט להרחיב את ההיצע לרוכשים מנוי או לבוחרים לרכוש כרטיסים להצגות: "התיאטרון הרפרטוארי הפך בשנים האחרונות לאקטואלי יותר מאי-פעם, ולנו חשוב מאוד לאפשר גם לצעירים להתחבר לעולם המרתק הזה, לכן, השנה הוספנו הצגות, קומדיות וכמובן מחזמר המדברים גם לצעירים – זאת לצד קלסיקות. במסגרת הפעילות לשיווק ההצגות גם לצעירים, אנו מציעים מנוי ייחודי, שישלב לצד הצגות תיאטרון גם מופעי סטנד-אפ".

שלמה בר אבא חוזר הביתה לנתניה
שלמה בר אבא חוזר הביתה לנתניה

בין ההצגות כאלה הנוגעות בנושאים שעליהם מתנהל השיח החברתי כמו: אהבה אסורה, אשכנזים מול ספרדים וגם צחוק בריא. כל ההצגות אשר יועלו מעל בימת היכל התרבות במסגרת סל המנויים הינן הצגות אשר זכו בפרסי התיאטרון. סוליקא, הקומדיה "סבוטאז", המחזה "הסודות" הדרמה המשפחתית "עושה כרצונו" "היורשת" בכיכובה של רבקה מיכאלי "משרתם של שני אדונים" (בית ליסין) וכן "אותלו" מבית הקאמרי, בעיבוד חדש ומפתיע, בכיכובו של עמוס תמם.

בין השחקנים שנראה מעל במת היכל התרבות: נסרין קדרי, שלמה בראבא, ענת מגן שבו, נתן דטנר ורבקה מיכאלי הם חלק משורה של כוכבים, שיופיעו מעל במת היכל התרבות במסגרת עונת המנויים החדשה, זאת לצד קלאסיקות והצגות העוסקות בשסע החברתי-ישראלי, גם קומדיות קלילות ומחזמרים שוברי קופות: סיפור אהבה בין שתי נערות בפנימייה חרדית, סירובו של ניצול שואה קשיש (שלמה בראבא) מאירופה להכיר בשואה שעברו בני עדות המזרח ומרד שהוא מוביל, וסיפורה של סוליקא (נסרין קדרין), הנערה היהודית שנאלצה לבחור בין אהבה לאמונה, הם רק חלק מהנושאים בהם יצפו בעלי המנויים לתיאטרון של היכל התרבות העירוני נתניה בעונת הקרובה 2018/2019

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות