fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ממשיכות התלונות על השכרת הכיסאות בחוף פולג

עמותת צלול יוזמת חקיקה ראשית בכנסת במטרה להגביל את שטח המסחר בחופים. התיקון יגביל את השתלטות משכירי הכיסאות על החוף ויסדיר את זכויות כלל הציבור, יגביר את השוויון בחוף הים ויאפשר לכל האזרחים ליהנות
חוף פולג השבוע
חוף פולג השבוע (צילום רותי ברמן-פולג)

 השבוע הגיעו שוב תלונות על התנהגותו של העובד שאחראי על השכרת הכיסאות בחוף פולג והשתלטותו על החוף.

טלי מולנר אדלשטיין: "היו תלונות רבות על ההתנהגותו הבריונית של משכיר הכיסאות בחוף פולג ועל הדרך שבה הוא פונה למבקרים, בדרך כלל בצעקות ובגסות. המצב לא השתנה וגם אני חטפתי ממנו מנה בשבוע שעבר ליד הילדים שלי וזאת רק בגלל שהילד שלי הניח בטעות את הגלגל ים שלו על אחת המיטות. פניתי שוב למנהלת החופים ונאמר לי שבמקרים כאלו עלינו להתקשר לרוני מזרחי, בעל המסעדה. אך זה לא עזר".

חוף פולג השבוע
צלול דורשת מהעיריות לבטל חוזים. חוף פולג השבוע (צילום: רותי ברמן)

במקביל, עמותת צלול יוזמת חקיקה ראשית בכנסת במטרה להגביל את שטח המסחר בחופים. דו"ח עמותת צלול קבע כי העיריות הפקיעו הלכה למעשה את החופים מיידי הציבור והעניקו אותם ליזמים אשר השתלטו על מרבית קו המים בחופים המוכרזים. עד השלמת חקיקה זו דורשת העמותה מראשי הרשויות לבטל את החוזים עם המפעילים בחופים ולקבוע בחוקי עזר את זכות הציבור לחופים פתוחים.

בעקבות בדיקה שערכה עמותת "צלול" בחופי הרחצה של הרצליה, תל אביב ובת ים, ממנה עלה, שמשכירי כסאות הנוח ובעלי המסעדות משתלטים על שטחים ציבוריים, באישור העיריות, ומונעים מהציבור, את הישיבה על חוף הים. הציעה עמותת "צלול", תיקון החוק להסדרת מקומות הרחצה אשר יגביל את השתלטות משכירי הכיסאות על החוף ויסדיר את זכויות כלל הציבור, יגביר את השוויון בחוף הים ויאפשר לכל האזרחים להנות ממשאב חשוב זה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות