fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה תארח הערב את הפועל ירושלים

חוסר מזל מדהים. ערן לוי (צילום: שלומי גבאי ארכיון)
חוסר מזל מדהים. ערן לוי (צילום: שלומי גבאי ארכיון)

אחרי רצף של שלושה ניצחונות, ובמיוחד הניצחון הדרמטי על רמת גן, במכבי נתניה מאוד רצו להמשיך את המומנטום, אבל נעצרו בתיקו 1 בחוץ מול הפועל נצרת עילית שנחשבת לאחת היריבות החלשות בליגה.

גורמים בנתניה אמרו כי מדובר היה באחד המשחקים החלשים ביותר מאז פתיחת האימונים וכי ניכר היה שהשחקנים מזלזלים ביריבה. "פשוט לא הגענו למשחק והיינו חלשים. מצד שני נצרת עילית שיחקה משחק הגנתי והיה קשה לפצח אותו".

11 דקות לסיום המחצית הראשונה עלתה נצרת עילית ליתרון לאחר טעות קשה של שוער נתניה דין גל. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה חזרה נתניה למשחק, דיא סבא שלח כדור נהדר לערן לוי שמ-16 מטרים בעט למרכז השער ואיזן את התוצאה. לאחר השוויון ניסו בנתניה להפוך את התוצאה, אבל נתקלו בהגנה טובה של נצרת עילית.

איזן. ערן לוי (צילום: שלומי גבאי)
איזן. ערן לוי (צילום: שלומי גבאי)

הנאחס החל עוד לפני המשחק, לאחר שאוהדי נתניה רבים התלוננו על בעיות במכירת הכרטיסים במגרש. לדבריהם, הקופות נפתחו בשעה מאוחרת ובמקרים רבים לקופאי לא היה עודף והמכירה ארכה זמן רב. התוצאה: רבים מהם נכנסו לאיצטדיון חצי שעה לאחר שהחל. "פשוט בושה וחרפה. עשו מאיתנו צחוק. הקופאי סגר את הקופה כדי להביא את העודף ועמדנו בחוץ", אמר אחד האוהדים.

במועדון שוקלים לשלוח מכתב חריף בנושא למינהלת הליגה ולהתאחדות לכדורגל.

הערב (חמישי) בשעה 19:00 נתניה תארח את הפועל ירושלים, לאחר שהמשחק הוקדם בשל ראש השנה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות