fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה מתחילה את הפלייאוף

רון שושן (צילום: אתר דאבלפס)

מכבי נתניה מתחילה את הפלייאוף (תמונה מצורפת של רון שושן, צילום: אתר דאבלפס)

מכבי נתניה תתחיל מחר את משחקי הפלייאוף העליון במשחק ביתי מול בני לוד. בהתאחדות לכדורגל הוחלט כי שני המחזורים הראשונים של הפלייאוף ישוחקו בימי שישי ובשעה אחידה. משמע, במחזור הבא ייערך משחק העונה בין מכבי נתניה להפועל עכו וזה יקרה ביום שישי.

נתניה סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון לאחר תיקו במשחק חוץ מול הפועל ראשון לציון בתוצאה 1:1 ואילו עכו הובסה בביתה לבית"ר תל אביב רמלה בתוצאה 4:0. נתניה הגיעה למשחק מול ראשון לציון עם הזיכרון שהכתומים היו אלה שהדיחו אותם מגביע המדינה.

לאחר ניצחון בשבוע שעבר על קטמון ציפו בנתניה לניצחון נוסף אבל נתקלו במשחק הגנה חזק של ראשון לציון כאשר רק חמש דקות לסיום הצליח הקפטן ערן לוי לכבוש את השיוויון, 1:1.

עוזר מאמן נתניה שי ברדה התייחס למשחק: "התחושות די מעורבות, במחצית הראשונה לא הופענו למשחק ואחרי שראשון לציון כבשו את השער היינו צריכים לרדוף אחריהם. המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה, אבל היה מאוחר מדי ובסופו של דבר אספנו רק נקודה. נקווה שנכנס לפלייאוף עם רגל ימין ונמשיך את התקופה הטובה שהייתה לנו לפני זה".

רון שושן (צילום: אתר דאבלפס)
רון שושן (צילום: אתר דאבלפס)

על המאבק בפלייאוף אמר ברדה: "מכבי נתניה צריכה לעשות את זה, אנחנו סוחבים את מינוס תשע הנקודות שזו גם מעמסה מנטלית, אבל הצלחנו להגיע למקום כזה עם כדורגל טוב. אני מקווה שברגע האמת נצליח לייצר את זה. מכאן רק העניין המנטלי יכריע, ואני מקווה שנעשה עונה מדהימה ונעשה את זה. זה לא יהיה פשוט, אבל מקומנו בליגת העל".

השוער רון שושן: "הגענו לשלב המכריע של העונה. עבדנו קשה העונה ואנחנו לא רוצים לפספס את מה שעבדנו כל העונה. אנחנו לא שאננים שזה יסתדר בעצמו ונמשיך לעבוד קשה ונעשה הכול כדי לחתום את העונה עם עלייה. אני רוצה לפנות לכל האוהדים שיגיעו לעודד אותנו בארבעת משחקי הבית והראשון הוא בני לוד".

הקפטן ערן לוי: "עברנו עונה קשה מאוד ואנחנו רוצים לעשות את מה שמגיע למועדון שלנו ולעשות עלייה עבור המועדון ועבור האוהדים".

חוסר מזל מדהים. ערן לוי (צילום: שלומי גבאי ארכיון)
בשביל האוהדים. ערן לוי (צילום: שלומי גבאי ארכיון)

הקשר דיא סבע חזר השבוע לאימונים מלאים ואמור להיות כשיר למשחק מול לוד. סבע שנפצע לפני חודש ימים חזר לאימונים בהדרגה וגם בנתניה לא מתכוונים לשלב אותו מיידית אלא להמתין עד אשר יוכל בעצמו לקחת חלק במשחק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות