fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה מרכיבה את הפאזל

"כלום לא בא בקלות". סלובודן דראפיץ' (צילום: אתר דאבל פס)

מכבי נתניה צפויה לפתוח את אימוניה בעוד שבועיים ועד אז ממשיכה עבודת בניית הסגל.

מנכ"ל הקבוצה, ניב גולדשטיין, והמאמן סלובודאן דראפיץ' המריאו בסוף השבוע שעבר לגיאורגיה, שם עקבו אחרי החלוץ הברזילאי לאנדרו ריביירו, שמשחק במועדון דילה גורי מהליגה הראשונה. את ההזמנה לגיאורגיה קיבלו השניים מהבעלים הישראלי של הקבוצה הגיאורגית, אבי ציוני, שמשמש גם סוכנם של מאוויס צ'יבוטה, עלי מוחמד ודידייה קוגבנייה. שני האחרונים שיחקו אצל דראפיץ' ושי ברדה בבית"ר ת"א/רמלה, והיה להם חלק משמעותי בחזרת הקבוצה לליגת העל.

אוהדי נתניה ממשיכים להביע אמון במערכת. עד כה נמכרו יותר מ-2000 מנויים, וההערכה היא שעד תחילת העונה תעבור נתניה את רף 3000 המינויים.

"כלום לא בא בקלות". סלובודן דראפיץ' (צילום: אתר דאבל פס)
סלובודן דראפיץ' (צילום: אתר דאבל פס)

גם בגזרת השחקנים הישראלים ממשיכים לעבוד. אחד השחקנים המבוקשים הוא הקשר דן גלזר ממכבי תל אביב. גלזר, 21,  הביע רצון להצטרף לנתניה ומקווה שהתל אביבית תאפשר לו לעבור בהשאלה, עם אופציה של היהלומים לרכוש את כרטיסו. גלזר הודיע לסוכנו אבי נמני כי הוא מוותר על ההצעה מהפועל עכו ומעוניין להצטרף אך ורק לנתניה.

עדי קוסטנטינוס חתם בנתניה ויצטרף לגיא גרוס, דני עמוס, עדן שרם ובן צעירי. קונסטנטינוס אמר לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למכבי נתניה המתחדשת. מחכה לתחילת האימונים ולמפגש המרגש עם הקהל הגדול והמרגש של המועדון". נתניה גם מעוניינת במגן הימני נועם גמון. גמון, 20, גדל בהפועל באר שבע ובאמצע העונה שעברה הושאל להפועל עפולה מהליגה הלאומית. בנתניה מעוניינים בהשאלה של שנתיים עם אופציית רכישה, אך נכון לרגע זה אלונה ברקת לא מוכנה להשאיל את שחקן הנבחרת ליותר מעונה אחת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות