fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי נתניה החלה בבניית הסגל לקראת העונה הבאה

השחקן שחתם השבוע הוא חלוץ הפועל נצרת עילית רן רול, בן 25 שזכה לפני שבועיים בתואר ספורטאי השנה של עיתון ידיעות הגליל
קובי דג'אני
חזר הביתה. קובי דג'אני צילום: ארכיון
קובי דג'אני
חזר הביתה. קובי דג'אני צילום: ארכיון

מכבי נתניה החלה בבניית הסגל לקראת העונה הבאה. השבוע הוחתם לעונה אחת קשר הפועל רעננה קובי חסן, שנחשב לקבלן עליות. בעונה שעברה העפיל עם רעננה לליגת העל, אך החליט לא להמשיך בקבוצה מהשרון ולחזור לקבוצה בה גדל. חסן אמר לאתר הרשמי של מכבי נתניה: "אני מאוד שמח לחזור הביתה. יש לי מטרה אחת ויחידה בראש והיא להחזיר את מכבי נתניה לליגת העל".

שחקן נוסף שחתם השבוע הוא חלוץ הפועל נצרת עילית רן רול, בן 25, שעשה עונה פנטסטית בקבוצה הצפונית. קובי דג'אני סיכם השבוע בהפועל באר שבע. נתניה צפויה להרוויח מהמעבר כ-300 אלף שקלים.

ממכבי נתניה נמסר: "אנחנו מאחלים לדג'אני בהצלחה בהמשך הדרך ומודים לו על התקופה היפה".

חלוץ הפועל נצרת עילית, רן רול
הפתעת העונה. רן רול (צילום: חג'אג' רחאל)

בקבוצה ממשיכים לחפש מגינים. אמנם קלמי סבן סיכם, אך עדיין לא הייתה חתימה רשמית. השבוע קיבל פנייה המגן השמאלי של הפועל תל אביב, אלירן דנין, שלא בלט העונה בקבוצה התל אביבית ומחפש אופציות אחרות. דנין, תושב נתניה, מעולם לא הסתיר את חיבתו לקבוצה בה גדל ובימים האחרונים החליט לרדת לליגה הלאומית.

שחקנים נוספים שהחלו במשא ומתן מול מכבי נתניה הם קשר בני יהודה שלו מנשה וחלוץ מכבי פתח תקווה עידן שריקי, שחתם בתחילת העונה שעברה לשנתיים במכבי נתניה ובמהלך העונה הושאל לפתח תקוה. החלוץ מחזיק בחוזה גבוה, אך במועדון מקווים להחזיר אותו לשורותיהם. אם המשא ומתן מול שריקי לא יסתדר בנתניה מתכוונים לפנות לחלוץ הפועל באר שבע עידו אקסברד.

מנכ"ל הקבוצה והאיש החזק במועדון, קובי בלדב, אמר השבוע כי שחקני הקבוצה בעונה שעברה יקבלו בימים הקרובים את משכורות אפריל ומאי. יש לציין כי הבונוסים על צבירת נקודות כבר שולמו לשחקנים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות