fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי צריך בכלל את סניף משרד הרישוי בנתניה

סיוט משרד הרישוי נתניה (צילום: עצמי)
סיוט משרד הרישוי נתניה (צילום: עצמי)

"היה כאן כזה בלגאן שפשוט חשבו ללכת הביתה. הגענו בשעה 11:00 וכשאנשים אמרו שהם מחכים מתשע בבוקר היה ברור לי שזה לא משהו שהוא הגיוני ושאשתי תנסה את מזלה בטלפונים או שתתייצב שם ביום ראשון בשמונה בבוקר ותראה אם יש סיכוי". כך אמר השבוע תושב נתניה שהיה זקוק לשרותי משרד הרישוי הפועל בקניון הדרים.

במשרד הרישוי אומרים בתגובה כי אין צורך להגיע למשרד וכי את מרבית השרות אפשר לקבל דרך האינטרנט והמוקד הטלפוני. אז מי צריך בכלל סניף בנתניה?

"תמיד היה כאן צפוף וזו בושה. זה לא רק הצפיפות זה שהמשרד תקוע בפינה של הפינה ואין מקום ישיבה והמתנה למבוגרים. גם מקום לעמידה אין  מרוב הצפיפות. הכל מאוד לא נעים כאן".

צפיפות בלתי נסבלת משרד רישוי נתניה (צילום: עצמי)
צפיפות בלתי נסבלת משרד רישוי נתניה (צילום: עצמי)

משרד הרישוי בנתניה נותן שירותים לאזור גדול בשרון: לתושבי נתניה וישובי המועצות האזוריות הנושקות לנתניה בסך הכל מאות אלפי תושבים.

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "משרד התחבורה פועל לשיפור שירותי הרישוי במשרדי הרישוי השונים, ובכללם גם נתניה. עם זאת יש לציין כי חלק גדול מהפונים למשרדי הרישוי, מגיעים למשרדים ללא כל צורך, שכן הם יכולים לקבל את השירות באמצעות הטלפון או במגוון אפשרויות שמשרד התחבורה מעמיד לרשות הציבור. כיום ניתן לבצע את רוב פעולות הרישוי כגון, הנפקה או תשלום של רישיון נהיגה ורכב, באמצעות המוקד הטלפוני של משרד התחבורה 5678*, הפועל במשך כל שעות היום והערב, או באמצעות מענה אוטומטי, הפועל 24 שעות ביממה, ללא צורך להגיע למשרדי הרישוי. במקביל לכך, ניתן לבצע פעולות רישוי ולקבל שירותי רישוי גם באינטרנט או בכל אחת מעשרות עמדות השירות האוטומטיות ("רשיומט"), הממוקמות בסניפי הסופר פארם, בכל רחבי הארץ ובמקומות מרכזיים נוספים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות