fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי יהיה כוכב הכדורגל הבא?

בכירי עולם הכדורגל הישראלי שלמה שרף ומוטי איווניר מבית''ר טובורק מגיעים למגרש השכונתי לחפש את כוכבי הדור הבא ולהעניק להם את הכלים לתחילת קריירת כדורגלן מצליחה. זה יקרה בנתניה
בא לבחון כוכבי כדורגל חדשים. שלמה שרף (צילום: יח"צ)
בא לבחון כוכבי כדורגל חדשים. שלמה שרף (צילום: יח"צ)

כמה מאתנו חלמנו להיות כדורגלנים מצליחים ולא היה לנו את הצ'אנס, או שפיספסו את הפוטנציאל הטמון בנו? ברור שאם היו מבחינים בכישרון החבוי היינו עכשיו מינימום בניון אם לא רונאלדו. אז אולי אותנו פספסו אבל למה לדלג על עוד דור?

הצוות המקצועי הבכיר שלמה שרף ומוטי איווניר של בית"ר טובורק מגיעים למגרש השכונתי לחפש את כוכבי הדור הבא ולהעניק להם את הכלים לתחילת קריירת כדורגלן מצליחה. הילד בועט כמו מלמיליאן ושולט בכדור כמו מסי? זה הזמן להתחיל להשקיע ולפתח את הכישרון.

אם יש בכם רצון לממש את הפוטנציאל ולדעת האם באמת העתיד נמצא בכר הדשא, שרף ואיווניר מגיעים למגרש השכונתי ומאפשר לכם ולילדיכם להתנסות בתרגילים מהאימונים ולברר אם ילדכם מתאים לעולם הכדורגל. במהלך המפגש יוכלו הילדים להשתלב באימון כושר שיועבר על ידי הצוות המקצועי הבכיר, וייפגשו להיכרות עם מאמן נבחרת ישראל לשעבר- שלמה שרף, ועם אחד מגדול שחקני ישראל ומאמניה- מוטי איווניר.

בא לבחון כוכבי כדורגל חדשים. שלמה שרף (צילום: יח"צ)
בא לבחון כוכבי כדורגל חדשים. שלמה שרף (צילום: יח"צ)

בנוסף ייזכו ההורים והילדים לשמוע את הרצאתו של שרף- "המשחק מתחיל מחוץ למגרש", שתרחיב על הכלים להעלאת הסיכויים לפיתוח קריירה מצליחה על ידי ההשקעה מחוץ לגבולות המגרש בחינוך, בלימודים ובתרבות .

הפעילות פתוחה לקהל הרחב, ותתקיים בקניון עיר ימים ברחבת הפארק, ב-8.9, בשעות 18:00 עד 19:30.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות