fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי יהיה הכוכב הבא של בית"ר טוברוק?

אחרי שחצה את הכביש ליריבה העירונית, החל בני לם לעבוד. היום, שישי, יתקיימו מבחנים לילדים בני 10-8. כולם מוזמנים
בני לם באימון קבוצות של בית ספר לכדורגל (צילום ארכיון: רולנדי ברנשטיין)

ביום רביעי שעבר, אחרי 11 שנים במכבי נתניה, חצה בני לם את הכביש אל היריבה העירונית וחתם כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער בבית"ר טוברוק, מועדון נעוריו.

אנשי כדורגל בעיר לא הופתעו מהמהלך, אך במכבי נתניה לקח אותו קשה: "חשבנו שאריק איזיקוביץ' יחטוף את לם, אבל ציפינו שבני יודיע מראש ולא יברח מאחריות". לם עצמו סירב להתייחס לטענות, אך בסביבתו אמרו: "ברגע שבמכבי נתניה החליטו לפצל את המחלקה לקבוצות בוגרות וצעירות ונתנו לבני את הקבוצה הצעירות אחרי כל מה שהוא עשה, הוא הרגיש פתוח להצעות. ההצעה הגיעה מאריק איזיקוביץ' והמנכ"ל איציק גניש ובני הלך אחרי הלב שלו".

השבוע החל לם בתפקידו החדש-ישן, ובסוף השבוע הקרוב יקיים מבחני קליטה ומיון לילידי 2009-2007. המטרה היא לאתר את הכוכב הבא, שאולי יילך בדרכם של בוגרי המועדון אלמוג כהן, אייל גולסה, דיא סבע, שלומי ארבייטמן, חן עזרא, דודו ביטון ועוד.

בני לם באימון קבוצות של בית ספר לכדורגל (צילום ארכיון: רולנדי ברנשטיין)
בני לם באימון קבוצות של בית ספר לכדורגל (צילום ארכיון: רולנדי ברנשטיין)

לראשונה קבוצת שנתון 2009 תשחק בעונה הבאה בליגת טרום ג' במסגרת ההתאחדות לכדורגל, אך לא במסגרת תחרותית. המטרה היא להכין את הילדים, בני 10-8, לקראת משחקי ליגה ובמקביל להטמיע בהם את יסודות הכדורגל.

לם אמר השבוע: "טוברוק פותחת את שעריה לילדים כדי לאתר את שחקני דור העתיד. אלו השנתונים החשובים ביותר בהתפתחות מועדון. אני מזמין את ילדים בני 10-8 להגיע ולהיבחן היום, שישי, היבחן אצלנו בכל יום שישי ללא כל עלות מצידם".

המבחנים יתקיימו היום, שישי (2.6), בשעה 16:00, במגרש של בית"ר טוברוק ברחוב יודפת 2.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות