fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מינויים חדשים בטוברוק

בני לם, שמונה למנהל מקצועי של כל המחלקה, יאמן את קבוצת הנוער ושיבץ את המאמנים לכל הקבוצות. בטוברוק מתמוגגים: "העובדה שהוא כאן משכה הרבה מאמנים אלינו"
בני לם. התחיל לעבוד (צילום: עיריית נתניה)

לאחר עונה קשה שהסתיימה בירידה של קבוצת הנוער לליגה השנייה, ולאחר המהפכה שהחלו לבצע בבית"ר טוברוק, השבוע הודיעו במועדון על מינויים חדשים למחלקת הנוער.

כבר בסיום העונה שעברה הבין הבעלים של טוברוק, אריק איזיקוביץ, כי המועדון חייב מהפכה ומינה את איציק גניש למנכ"ל המועדון. לפני שבועיים בטוברוק מינו את בני לם למנהל מקצועי של מחלקת הנוער. לם, שחזר למועדון לאחר 11 שנים, החל במספר פעולות בכדי לשקם את המחלקה ובין השאר יערוך מבחנים לכל קבוצות המחלקה. בנוסף המנהל המקצועי ישוחח עם מספר ילדים מערים שונות וינסה לשכנע אותם להגיע למועדון. "טוברוק היה ונשאר אחד המועדונים האיכותיים במחלקות הנוער במדינה שהוציא עשרות שחקנים לקבוצות הבכירות ואחת הדוגמאות האחרונות הוא הקשר קני סייף, שמשחק היום במועדון הבלגי גנט ובשבוע שעבר זומן לסגל הרחב של נבחרת ארה"ב", אמרו במועדון הנתנייתי.

בני לם. התחיל לעבוד (צילום: עיריית נתניה)
בני לם. התחיל לעבוד (צילום: עיריית נתניה)

השבוע הודיעו במחלקה על מינויי המאמנים לעונה הבאה. לם עצמו יאמן את קבוצת הנוער של המועדון במטרה ברורה להחזיר תוך שנה אחת לליגת העל. המאמן נתי עזריה יאמן את קבוצת נערים א' וישמש גם כמנהל בית ספר לכדורגל של טוברוק. ציקי צפיר יאמן את קבוצת נערים ב'. דניאל כהן יאמן שתי קבוצות: נערים ג' וטרום א. ג'ניה פלדמן יאמן את הקבוצה השנייה של נערים ב'.

יוסי בן שטרית, שסיים את העונה כמאמן קבוצת הנוער, יאמן בעונה הקרובה את קבוצת ילדים א'. משה זגורי יאמן את קבוצת נערים ב'. גיא בלחסן יאמן את קבוצת ילדים ג' וישמש גם כתזונאי של כל המחלקה. יפתח ניב יאמן את הקבוצות הצעירות של המחלקה: טרום ב' וטרום ג'. ויטלי סוקולוב יאמן קבוצה נוספת של טרום ג'.

בימים הקרובים מקווים בטוברוק למנות גם מאמן שוערים, מאמן כושר ומנטליסט למחלקה. לם אמר לאחר המינויים: "אני מאוד מרוצה מסגל המאמנים שלנו. בזמן קצר הצלחנו להביא את המאמנים האיכותיים ביותר שרצו להגיע לטוברוק. טוברוק תמיד התאפיינה מרמה מקצועית עליונה וכך יהיה גם העונה".

בטוברוק שיבחו את לם שהצליח לחבר את המאמנים ואמרו: "מדובר בעבודה יוצאת מן הכלל של בני. אין ספק שהוא ההישג הגדול של טוברוק בקיץ והעובדה שהוא כאן הביאה לפתח להרבה מאמנים לחתום אצלנו. אין ספק שטוברוק יוצאת לדרך חדשה והדרך חדשה תחזיר את המועדון למרכז הבמה של הכדורגל הישראלי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות