fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחר: הקופסל יצבע בצהוב שחור

גרינטופס נתניה תארח מחר את הפועל ירושלים בקופסל בישורון. בקבוצה מדווחים כי משרדי המועדון הוצפו בטלפונים מאוהדים שבקשו לשריין מקום למשחק. ראמל בראדלי שלבש אדום בעונה שעברה לא יצא בכותרות מרעישות
גרינטופס נתניה
גרינטופס נתניה (צילום: דניאל סטרבורדיס)

מחר (יום שני) תארח גרינטופס נתניה בקופסל בישורון את המשחק המרכזי של המחזור האחרון כשתפגוש את הפועל ירושלים החזקה.
פתיחת העונה המושלמת של החניכים של דני פרנקו כוללת שני ניצחונות מרשימים וכולם מתכוננים בשיא הרצינות למשחק הקשה. ברחוב הנתנייתי השחקנים זוכים לחום והאהבה מהאוהדים הרבים שצפויים לצבוע את הקופסל בצהוב שחור.

מכבי נתניה
עדיין צנועים. גרינטופס נתניה (צילום: דניאל סטרבורדיס)

בהנהלת המועדון מספרים כי בסוף השבוע האחרון הוצפו משרדי המועדון במאות טלפונים מאוהדים שביקשו לשריין מקום למשחק וכי עד עתה, נרשם ביקוש רב לכרטיסים והצפי הוא כי האולם יתמלא עד אפס מקום.

הסגל הנתנייתי שנבנה השנה מורכב משחקנים מנוסים בליגה. כמעט כל מקומוני הבירה ראיינו השבוע את ראמל בראדלי שלבש אדום בעונה שעברה, אך הוא נמנע מלהצהיר הצהרות ולא יצא בכותרות מרעישות. בצד המקצועי, המאמן פרנקו ועוזרו יניב בורגר לא שינו את שגרת האימונים השבועית לפני המשחק החשוב.

 בורגר: "אנחנו מעריכים ומכבדים את הפועל ירושלים. הם קבוצה מאוד מוכשרת שיכולה להתפוצץ בכל רגע נתון. מבחינתנו, אנחנו ממשיכים לעבוד קשה באימונים ונשארים כמו תמיד צנועים. התכוננו בצורה טובה למשחק ונרצה ליישם טקטית את מה שעבדנו עליו ובעיקר להמשיך לשחק כקבוצה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות