fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחירי הדירות בנתניה האמירו ב-31 אחוזים

מחירי הנדל"ן בנתניה נוסקים לשמיים. דירת ארבעה חדרים שעלתה בשנת 2008, 1.2 מיליון שקלים, נמכרת כיום ב-1.9 מיליון שקלים. חברת בריגה: "ישראלים מבינים היום שההשקעה בנדל"ן היא הטובה ביותר"
דופלקס פרויקט Yam בעיר ימים
פינת האוכל והסלון. הדופלקס בפרויקט Yam בעיר ימים (הדמיה: יח"צ)
דופלקס פרויקט Yam בעיר ימים
פינת האוכל והסלון. הדופלקס בפרויקט Yam בעיר ימים (הדמיה: יח"צ)

מחירי הדירות בנתניה זינקו בחמש השנים האחרונות ב-31 אחוזים. כך עולה מניתוח עליית מחירי הדירות בישראל הבוחן היכן הכי השתלם לקנות דירה בחמש השנים האחרונות.

אחד השיקולים ברכישת דירה, היא היכולת למכור אותה והרווח שיהיה בכך. בשנים האחרונות חלה אומנם עליה חדה מאוד במחירי הדירות בכל הארץ, אך ישנן ערים בהן ההשקעה היתה מוצלחת במיוחד.

מניתוח נתוני משרד השיכון באשר למחירי דירות בנות ארבעה חדרים בישראל, עולה שמחיר דירת ארבעה חדרים בשנת 2008, עלתה 1.2 מיליון שקלים. ובשנת 2013 מחירה מגיע ל-1.9 מיליון שקלים.  בתל אביב למשל, המחיר רשם זינוק מדהים של 81 אחוזים, למחיר שיא של 3.2 מיליון שקלים. גם ברמלה התשואה לדירה שנקנתה בחמש השנים האחרונות היא 78 אחוזים ובבאר שבע עם עלייה בשיעור של 76 אחוזים מ-568 אלף שקלים עד למיליון שקלים בשנת 2013.

בעלים ומנכ"ל חברת בריגה, הבונה את פרויקט YAM, יקי בריגה: "ישראלים מבינים היום שהשקעה בנדל"ן היא ההשקעה הטובה ביותר והם מעדיפים לראות את הכסף שלהם מושקע בדירות. ההשקעה בנדל"ן משרתת  אותם למגורים או להכנסה נוספת, אך יותר מכל היא נותנת להם תחושת ביטחון ושקט נפשי בכל הקשור לעתיד ילדיהם".

האם אפשר להסיק מהנתונים שהמחירים בנתניה עוד יעלו?
"מהנתונים עולה שעליית המחירים בנתניה בשנים האחרונות היא עליה ריאלית לעומת ערים אחרות. גם הקונים הישראלים שמגיעים לפרויקטים שלנו, YAM או מגדל דוד, מערים סמוכות כמו הרצליה ותל אביב, מבינים שנתניה עשויה לתקן את שיעור העלייה בהתאם לערים אחרות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות