fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחדר בריחה, כבר ברחתם?  

בשבוע שעבר הגיע לנתניה הטרנד הכי חם בשטח. ניקול זולוטריוב, סטודנטית לראיית חשבון מנתניה, פתחה בביתה "חדר בריחה", שמספק חוויה חברתית מאתגרת במיוחד. כל מה שצריך זה קצת היגיון. הנאה מובטחת
ניקול והלן זולוטריוב (צילום: פרטי)
ניקול והלן זולוטריוב (צילום: פרטי)

 

 

 

טרנד חדש תופס בשנה האחרונה את הצעירים בארץ, והחל מהשבוע גם בנתניה. קוראים לזה חדרי בריחה (Escape Room), ואם זה לא אומר לכם כלום, אתה פשוט לא מעודכנים.

הם נפתחים בכל הארץ, במרכזים מסחריים אבל גם בבתים פרטיים. ההתחלה הייתה – איך לא – בעמק הסיליקון שבארה"ב, והטרנד התפשט כמו אש בשדה קוצים יפן, סין והונג קונג. בארץ זה תפס בתחילה כצ'ופר גיבוש לעובדי חברות הייטק ותוך זמן לא ארוך החלו להגיע גם אנשים פרטיים, בעיקר קבוצות חברים.

שעה ואתם בחוץ. ניקול והלן זולוטריוב (צילום: פרטי)
שעה ואתם בחוץ. ניקול והלן זולוטריוב (צילום: פרטי)

 

איפה מוניקה?

כששכני יותם סיפר לי בארוחת ערב על החדרים בהם ביקר במקומות שונים בארץ ושיתף אותי בהתלהבות שלו בקונספט, באתגר החשיבתי, בחידות שצריך לפתור, בתפאורה וברמזים וסירב בתוקף לספר לי את סיפור החידה, הייתי חייבת לנסות. בשבת הראשונה של השנה, למרות הקור העז, קפצתי לניקול זולוטריוב בנתניה, וממש לא הייתי לבד. כל המקומות לשבוע הראשון של השנה כבר נתפסו.

הכתבה המלאה ביום שישי ב"חדשות נתניה" ובמהדורה הדיגיטלית

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות