fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה הסיפור שלך

חמישה סטודנטים לשיווק ממכללת רופין נרתמו לעזרת עולה מדרום אפריקה במסגרת קורס בשיווק
תות אדיב, רונן בנדל, אדם אדרי ושחר דוד (צילום: פרטי)
תות אדיב, רונן בנדל, אדם אדרי ושחר דוד (צילום: פרטי)

 

סטודנטים ממכללת רופין סייעו לאמן תכשיטים עולה לקדם את העסק שלו במסגרת קורס בשיווק במכללת רופין.

הסטודנטים אדם אדרי, רונן בנדל, אביב אסטרוגנו, תות אדיב ושחר דוד בחרו  בלורנס מנחמסון, אמן תכשיטים, בן 40, שעלה מדרום אפריקה ומייצר תכשיטים על בסיס סיפור אישי וייחודי של כל לקוח. הסטודנטים הגו קמפיין, שבמסגרתו התקיימה תחרות נושאת פרסים בדף הפייסבוק העסקי של לורנס. "הזמנו זוגות העומדים להתארס או להינשא לכתוב את סיפור ההיכרות המרגש שלהם לכבוד השנה האזרחית החדשה. הסיפור המרגש ביותר היה של נופר דדון מחדרה והיא זכתה בתכשיט יוקרתי בשווי אלפי שקלים, בעיצוב אישי".

תות אדיב, רונן בנדל, אדם אדרי ושחר דוד (צילום: פרטי)
תות אדיב, רונן בנדל, אדם אדרי ושחר דוד (צילום: פרטי)

 

מנחמסון נולד עם מום בשרירי הפנים שגורם לחצי מפניו לא לתפקד. יצירותיו מאופיינות ססיפור ייחודי ו/או מקרה מיוחד ומתבססות על הטעם האישי של לקוחותיו. למעשה, סיפור מרגש הופך לתכשיט מקורי בעל ערך סנטימנטלי. התכשיטים נוצרים מחומרים איכותיים בלבד, זהב, כסף ויהלומים, לכן עלותם גבוהה.

רונן בנדל מספר: "הפרויקט בוצע בשיתוף פעולה עם מט"י שתומך בעסקם של עולים חדשים. המטרה שלנו היא למידה עסקית תוך תרומה לקהילת העולים החדשים בארץ, באמצעות חקר ולמידת עסקיהם בצורה יסודית, שיווקם וקידומם בארץ. בסוף הסמסטר מתקיימת תחרות מרשימה בין כל העסקים המקודמים. המטרה העיקרית שלנו כקבוצת שיווק וחברים של לורנס הייתה לחשוף במדיה את הסיפור המיוחד שלו ושל הזוכה בתחרות. בסופו של דבר, אנחנו פה בשביל לעזור לחבר".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות