fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה בונים ליד מלון לגון?

נוף טיילת לא גני ילדים צילום עצמי
נוף טיילת לא גני ילדים צילום עצמי

ליד המלון הולך ומוקם מבנה שלא ברור ייעודו. התושבים חוששים כי במקום ייפתח מקווה או בית כנסת, בעוד הם סובלים מחוסר בגני ילדים

כאשר עיריית נתניה בונה מבני ציבור – גן ילדים, בית ספר או מועדון נוער – היא מיד מציבה שלט גדול ובו פרטים על הפרויקט. זה לא קרה בבניין חד קומתי שהולך ונבנה ליד המלון בשכונת נוף טיילת, ובהעדר שלט התושבים החלו להעלות השערות שייתכן ומדובר במקווה מפואר, קאנטרי או בית כנסת.

נוף טיילת לא גני ילדים צילום עצמי
נוף טיילת לא גני ילדים צילום עצמי

תושב השכונה משה סטולר אומר שלא משנה מה בונים, הכרחי להציב שלט במקום: "לפני תחילת הבנייה היו צריכים ליידע את התושבים על ידי שילוט ברחבי השכונה כדי שנוכל להגיש התנגדות אם נראה לנכון. יש בשכונה יותר מ~80 ילדים בגילאי גן (6-3) ואין כאן אפילו גן ילדים אחד. לפני שבע שנים סיכמנו עם העירייה שיוקמו גני ילדים. זה לא קרה ויש תחושה שזה לא יקרה. תוכניות שהיו לפני ארבע שנים בוטלו ובמקומן מתוכננים ארבעה בתי כנסת ומקווה. יש תחושה שאין דבר משותף בין הדיירים ואין בכלל פעילות קהילתית. ילדי נוף הטיילת מפוזרים בבתי ספר שונים בסביבה ובגני ילדים בשכונות סמוכות, דבר שגורם לחוסר קשר בין ילדי השכונה ובין הורים להורים אחרים".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "חברת דיזנגוף סחר בונה גני ילדים במקום כחלק מתנאי התוכנית למבני ציבור ועל פי ההסכם שנחתם. זאת כתנאי לקבלת טופס 4 של מבנה המגורים השני, והמלון מחייב אותם להשלים את המבנים על אף שלעירייה השתנו הצרכים מאז אישור התוכנית ונמצא שאין צורך בקיום גני ילדים באזור זה. בדעת העירייה להסב את המבנים לתכלית ציבורית אחרת, בהתאמה לצורכי המקום ובכפוף להוראות כל דין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות