fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהפך בעמק חפר: גלית שאול ראשת המועצה

גלית שאול צילום שלומי אמסלם
גלית שאול צילום שלומי אמסלם

מהפך בעמק חפר אחרי מערכת בחירות סוערת, קשה ומכפישה. גלית שאול מכפר חוגלה נבחרה לראשות המועצה ביתרון גדול על רני אידן ממכמורת שכיהן 12 שנים.

שאול זכתה 10,286 קולות שהם 55 אחוז מקולות המצביעים ואילו לרני  אידן הצביעו 6000 שהם 32.1 אחוז מהקולות.  עופרה ברק מכפר מונש קיבלה רק 13 אחוז מקולות המצביעים.

גלית שאול צילום שלומי אמסלם
גלית שאול צילום שלומי אמסלם

אידן: "הציבור אמר את דברו ואני מכבד את התוצאות. אני מבקש לאחר לגלית הצלחה בתפקיד החשוב הזה ולהודות למאות הפעילים על התמיכה החום והקרבה. לאלפי התומכים תודה מקרב לב תמיכתכם יקרה לי ותלווה אותי. עמק חפר הוא הבית של כולנו ועלינו מוטלת החובה להמשיך ולתרום לשגשוגו".

ד"ר גלית שאול , 48 נשואה ואם לארבעה מהמושב חוגלה בעלת תואר ד"ר בקרימינולוגיה ותואר שני במשפטים בחמש השנים האחרונות היא מנכ"לית מרכז רקמן לקידום מעמד האישה באוניברסיטת בר אילן ובמשך 13 שנים עשתה תפקידים שונים במשרד הרווחה.

גלית שאול חיזקי סיבק ויריב יערי צילום פרטי
גלית שאול חיזקי סיבק ויריב יערי צילום פרטי

לחדשות נתניה מסרה במהלך הקמפיין: "שנים רבות אני פועלת בשלטון המקומי. הובלתי פרויקטים של התנדבות וחברה אזרחית בשגרה ובחירום. למדתי להכיר אנשים רבים וטובים שעושים עבודה נאמנה ומשרתים את הציבור במחויבות רבה. עם זאת, אי אפשר להמנע מהתדמית המושחתת שדבקה בשלטון המקומי, שלחלק ממנה, לצערנו הרב, הצדקה. מעבר לתדמית המושחתת, ישנה גם תחושה, שאני מזהה בחלקת האלוהים שלי וגם ברשויות אחרות, של ניתוק בין המנגנון השלטוני והציבור. את זה אני רוצה לשנות! העבודה בשירות הציבורי לימדה אותי שהצלחה בתחום היא תוצאה של הקשבה לקולם של כל תושבת ותושב וצרכיהם. זאת המהות של שירות ציבורי. לכן, צמד המילים 'התושב במרכז' אינה קלישאת בחירות שחוקה עבורי, אלא דרך חיים פרטית, שהפכה עם השנים לשיטת עבודה שהובילה להצלחות בהובלת פרויקטים לאומיים עתירי משאבים. מניסיוני הרב בעבודה מול רשויות מקומיות, אני יודעת שלשלטון המקומי השפעה מכרעת על אורח חיינו- אפילו יותר מהשלטון המרכזי. בפני ראש רשות עומדות שתי אפשרויות. הוא יכול, מחד, ליזום ולהוביל ובכך להשפיע על רמת החינוך, עתיד הנוער או הפיתוח הכלכלי. מצד שני, הוא יכול להיות נסמך על שולחנו של השלטון המרכזי. זה המסר המרכזי שלי לתושבי עמק חפר: הכוח להחליט איך ייראו חיינו מצוי בידינו, באמצעות נבחרי הציבור שלנו. העידן של 'המנהיג הכל יכול' תם. אנו זקוקים למנהיגות, המעצימה את התושבים, המתרכזת בצרכים החשובים לתושבים, החוברת לתושבים ובעיקר, השומרת על יושרה וניקיון כפיים. אני מאמינה שזה השינוי שאביא לתושבי עמק חפר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות