fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהפך במחלקת הנוער של טוברוק

אריק איזקוביץ' (צילום: בית"ר טוברוק)

שבוע סוער במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק. לאחר פתיחת עונה גרועה, כאשר רוב הקבוצות לא הציגו את הכושר הרצוי, במיוחד קבוצת הנוער שנמצאת בתחתית הבוערת, החליטו ראשי טוברוק על שינויים פרסונליים כמעט בכל קבוצות המחלקה.

המנהל המקצועי רונן גבאי שהגיע לפני כחודש במקומו של אמנון רז בדק את מצבן של הקבוצות והגיש דוח המלצות לאריק איזיקוביץ. הבעלים של המועדון, שידוע כמי שאינו חושש לעשות שינויים מהותיים במהלך העונה, אישר לגבאי לבצע את כל השינויים לפי רצונו. התוצאה: מהפך. בראש השינויים החלפתו של מאמן הנוער יוסי בן שטרית בשלומי מיטלקה, אחד המאמנים הבכירים בגילאי הנוער שהוביל בעונה שעברה הוביל את הנוער של הפועל תל אביב לגמר גביע המדינה. בן שטרית יעבור לאמן את ילדים ב'.

אריק איזקוביץ' (צילום: בית"ר טוברוק)
אריק איזקוביץ' (צילום: בית"ר טוברוק)

עידן הררי שאימן את נערים א' עזב את המחלקה ומונה לעוזר מאמן בעירוני קרית שמונה בתמיכתו של איזיקוביץ. מחליפו של הררי הוא נתי עזריה, שחקן עבר במכבי נתניה שגם אימן את הקבוצה הבוגרת. את מקומו של הררי, שאימן גם את נערים ב', תפס גלעד יעיש. מיכאל אנגלמן סיים את תפקידו בנערים ג' ויעבור לאמן את קבוצת ילדים ג' במקומו של ג'ניה פלדמן. מחליפו בנערים הוא ציקי צפיר שאימן לפני שנתיים במחלקת הנוער של מכבי נתניה.

איזיקוביץ' התייחס לשינויים: "מועדון בית"ר טוברוק מאמץ לחיקו מאמנים לתקופה של שנים ארוכות. החילופים שעשינו מקובלים, כפי שהיה נהוג מאז ומעולם. השבוע קיבלנו לקבוצה מספר מאמנים חדשים. אנחנו בטוחים כי הם יובילו את הקבוצה להישגים. אני מאחל לחדשים ולוותיקים הצלחה בהמשך הדרך".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות