fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהבוגרים לנוער

תומר קשטן, מאמן מוערך שאימן בהפועל כפר סבא, הפועל רעננה ומכבי הרצליה, חתם לשנתיים בנוער של מכבי נתניה: "לא רציתי לוותר על אימון בוגרים אבל ראיתי שהכוונות טובות ושזה נכון עבורי"
"שלם עם ההחלטה". תומר קשטן צילום: גיא גולדפרב
"שלם עם ההחלטה". תומר קשטן צילום: גיא גולדפרב

תומר קשטן שחתם על חוזה לשנתיים כמאמן הנוער של מכבי נתניה לא הופתע כשקיבל את הפנייה מהמועדון. "בגמר גביע המדינה פגשתי גם את איציק בן מלך ומוטל'ה שפיגלר שאמרו לי שהשם שלי עלה כמועמד לתפקיד. נפגשנו ודיברנו על החזון של המועדון וזה מאוד משך אותי".

קשטן, מאמן מוערך שאימן במועדונים גדולים כמו הפועל כפר סבא, הפועל רעננה ובעונה האחרונה במכבי הרצליה, החליט שנכון עבורו בנקודת הזמן הנוכחית לקבל על עצמו את התפקיד. "נפגשתי עם אלי שגב והחלטנו על דרך משותפת. לא רציתי לוותר עדיין על אימון בוגרים אבל ראיתי שהכוונות טובות ושזה נכון עבורי".

   "שלם עם ההחלטה". תומר קשטן  צילום: גיא גולדפרב
"שלם עם ההחלטה". תומר קשטן צילום: גיא גולדפרב

מהי המטרה של הקבוצה בעונה הקרובה?
"לא דיברנו על כזה או אחר, המטרה היא חד משמעית -לקדם כמה שיותר שחקנים לקבוצה הבוגרת".

תעבוד בשיתוף פעולה מלא עם הצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת?
"כן, קבוצת הנוער תהיה כפופה לקבוצה הבוגרת ואני אמור לעבוד בשיתוף פעולה עם יוסי מזרחי. אנחנו כרגע בתחילת הדרך אבל לאורך העונה, נגיע לעומק העבודה ולמעשה אני אמור ליישם את השאיפות של יוסי ואעשה כל מה שיידרש ממני לשיפור הקבוצה".

יצא לך לראות את הקבוצה. מה אתה חושב עליה?
"יצא לי לראות בשבועיים האחרונים את קבוצת נערים א' שאמורה להיות קבוצת הנוער בעונה הבאה. במהלך העונה ראיתי מספר משחקים של קבוצת הנוער בטלוויזיה אבל רק בקרוב אכיר לעומק את השחקנים. הסברתי שמבחינתי מה שהיה נשכח ואני פותח דף חדש ומי שיוכיח את עצמו, יקבל ממני הזדמנות".

אימנת בוגרים ברמה הגבוהה ביותר ועכשיו אתה עובר לנוער.
"אני רואה בזה עוד שלב מאתגר בקריירה שלי. אמנם קבוצת הנוער לא ברמת חשיפה כמו קבוצה בוגרת בליגת העל או בליגה הלאומית, אבל אני מאוד שלם עם ההחלטה שלי וחושב שעשיתי החלטה נכונה. אני שותף לפרוייקט נהדר בנתניה. חתמנו על חוזה לשנתיים ויש עוד אופציה לעונה נוספת וזה אומר שבאנו לתהליך של בנייה למספר שנים".

יש סיכוי שתעזוב במהלך העונה אם תקבל הצעה טובה מקבוצת בוגרים?
"כאשר אימנתי בבוגרים של הפועל כפר סבא בליגה הלאומית קיבלתי הצעה מליגת העל ואפילו לא פניתי למעסיקים שלי כי מבחינתי אני מכבד כל חוזה בצורה מוחלטת. גם כאן, אני שלם עם הצעד שלי ואכבד את החוזה".

מה השינוי בין אימון קבוצת נוער ובוגרים?
"הבדל גדול למרות שזה די קרוב מבחינת גיל. עיקר העבודה במחלקת נוער היא ללמד עמידה נכונה למרות שגם בבוגרים יש שלבים שצריך ללמד את זה".

מה תיחשב עבורך הצלחה בסיום העונה הבאה?
"זו לא משוואה מתמטית מדויקת ואני עדיין לא מכיר את השחקנים כדי לענות על השאלה הזאת. בכל זאת, הצלחה תהיה אם בסיום העונה נראה מספר רב של שחקנים יתקדמו לקבוצות בוגרות או שיוסי מזרחי ירצה שחקני נוער לבוגרים. זו מבחינתי תהיה הצלחה גדולה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות