fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לצמוח מהקושי

מתוך "מופרעים" (צילום: תקווה מהבד)

לאור הצלחת המופע "המופרעים" של תיאטרון "הילת האור" ולבקשת הקהל, יועלה המופע בפעם האחרונה ביום רביעי 14.6, בהיכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין. "מדובר בהצגה סוחפת ומרגשת בנושא התמודדות מורכבת של אלפי נערים ונערות בחברה הישראלית", אומרת יעל המלי קוגן, המנהלת האדמיניסטרטיבית והאמנותית את "הילת אור", תיאטרון חברתי-קהילתי אותו הקימה בשנת 2003 ופעילים בו בני 18-6.

ההצגה מגוללת את סיפורו של שימי ברכה, נער עם הפרעת קשב, שמתגורר בשכונת מצוקה ומוצא מפלט מהמציאות הקשה בכתיבת סיפורים. בבגרותו הוא הופך לתסריטאי מצליח שכותב סדרה בשם "המופרעים", על חייו וחיי בני הנוער הנמצאים בשולי החברה.

מתוך "מופרעים" (צילום: תקווה מהבד)
מתוך "מופרעים" (צילום: תקווה מהבד)

"ההצגה חושפת את הקושי, הכאב וההתמודדות היומיומית של בני נוער שנמצאים בשולי החברה ואת היכולת שלהם למצוא כוחות ולהתגבר בעזרת כוח הקבוצה ומבוגר שמאמין בהם", מספרת המלי קוגן, "תלמידי התיאטרון התמודדו לאורך תהליך החזרות עם סיפורים אמיתיים של בני נוער במצבי סיכון בישראל וחקרו את הדרכים בהן ניתן להתגבר ולצמוח מתוך הקושי. ההצגה נכתבה על מנת לאפשר תקווה וצמיחה לבני נוער הסובלים מקשיים ומתמודדים עם חברה אשר לא תמיד ערה למצוקתם. המסר שאנו רוצים להעביר הוא כי כל נער ונערה יכולים להתגבר על קשיים הנקרים בדרכם ואף לצמוח מהם בעזרת כוח הקבוצה ומבוגר אחד שיאמין בהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות