fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לכבאות אין דובר. אז מעכשיו לא נשמע על שריפות?

דני יוספסברג צילום רותי ברמן

בהנחיית ארגון הכבאים הארצי, החל מהשבוע לא יינתנו שירותי דוברות ברשות הארצית לכבאות והצלה. ארגון הכבאים הארצי דורש תקן של דובר בכל מחוז כי עד היום ניתנו שרותי הדוברות לעיתונים ולתקשורת על ידי לוחמי האש בהתנדבות.

בהודעה שהועברה לעיתונאים מדוברות מחוז מרכז נמסר: "אין ולו דובר מחוזי או תחנתי אחד בתקן. כל עבודת הדוברות וההסברה נעשית בהתנדבות ו/או נוסף על שלל תפקידיו של  לוחם האש, קצין המטה וכדומה. הליך זה נמשך למן כינון הרשות לפני למעלה מארבע שנים וחרף הבטחות חוזרות ונשנות להסדרת מעמדם של דוברי הכבאות. לכן, בהנחיית ארגון הכבאים הארצי, לא ינתנו שרותי דוברות עד לפתרון סוגיה זו. אנו מודים לכם על ההבנה ומצטערים על  אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מכך. כולנו תקוה שיימצא פתרון טוב בהקדם האפשרי וזאת על מנת שנשוב ונמשיך לתת באמצעותכם לציבור את המידע המהיר האמין והמקצועי לו הוא זכאי".

דני יוספסברג צילום רותי ברמן
דני יוספסברג צילום רותי ברמן

בתחנת כיבוי והצלה נתניה והשרון שימש כדובר התחנה רשף דני יוספסברג: "אי אפשר מצד אחד לתפוס זרנוק ביד ולכבות שריפה וביד השנייה לדבר בזמן אמת עם עיתונאים. בצבא ובמשטרה יש תקנים לאנשים שזה תפקידם וזאת השאיפה שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות