fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאן נעלם השלט ברחוב רחבעם זאבי?

לאחרונה הוסר גוף השלט והשבוע נעלם העמוד. העירייה: "לא ניתנה הוראה להוריד. השלט ככל הנראה נפל"
רחוב מעלה רחבעם זאבי אין עמוד (צילום: רותי ברמן)
רחוב מעלה רחבעם זאבי אין עמוד (צילום: רותי ברמן)

 

אלמונים הסירו לפני כשבועיים את גוף השלט ברחוב מעלה זאבי רחבעם, המוביל מרחוב דנקנר לחוף סירונית. השבוע הוסר גם העמוד של השלט.

רחוב מעלה רחבעם זאבי אין עמוד (צילום: רותי ברמן)
אין שלט. הירידה למעלה רחבעם זאבי (צילום: רותי ברמן)

תושב העיר שעובר מדי יום לים ברחוב מספר: "בכל פעם שעברתי ליד השלט הזה אמרתי לעצמי שלאיש הזה לא מגיע את הכבוד הזה, שרחוב כל כך יפה ומשמעותי יישא את שמו, וזאת הייתה הרגשתי עוד לפני פרוץ הסערה התקשורתית על ההטרדות המיניות. השבוע ראיתי שעמוד השלט הוסר באופן מקצועי. הוא לא נפל ולא נשבר. עכשיו אני סקרן לדעת אם השלט הורד בהוראת העירייה".

מעיריית נתניה נמסר: "אין מדיניות בעירייה להוריד את השלט ולא ניתנה הוראה להורידו. השלט ככל הנראה נפל".

חבר מועצת העיר (ישראל בתינו), בוריס צירולניק: "יש להתקין בחזרה את העמוד ועליו השלט. זה מאוד חמור אם מישהו הוריד אותו בעקבות הלינץ' התקשורתי שעשו לזאבי. בלי קשר שאני מהמפלגה שהוא עמד בראשה. אם מישהו חושב שיש להסיר את שמו של גנדי מהרחוב הזה, שיביא את בקשתו לוועדת השמות העירונית וזו תדון על פי הנוהל והסדר ותקבל את החלטתה. אני מתנגד להחלפת שמות של רחובות או מוסדות. גם להחלפת שמו של בית הספר בן גוריון לנעמי שמר התנגדתי, ואני לא איש שמאל".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות