fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאונרדו פלאזה מגיע לעיר

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג: "אני בטוחה כי לאחר הקמת לאונרדו הראשון בנתניה, יגיעו גם לאונרדו השני והשלישי"
מלון לאונרדו
כך זה ייראה. מלון לאונרדו (הדמיה: גבי טטרו)

רשת המלונות פתאל חתמה השבוע על הסכם להשכרת מלון "גולדאר". הידיעה על הקמת מלון לאונרדו פורסמה לראשונה באתר "בלינקר" לפני כשבוע.
פתאל תשקיע 50 מיליון שקלים בשיפוץ המלון שיהפוך למלון לאונרדו פלאזה.

"גולדאר" ממוקם בככר העצמאות, מטרים ספורים מהים ובמוקד העשייה של העיר נתניה. המלון יכלול 170 חדרים, חדר כושר, בריכה, אולמות אירועים וכנסים, וחדרי ישיבות.

מלון לאונרדו
כך זה ייראה. מלון לאונרדו (הדמיה: גבי טטרו)

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר שהובילה את המהלך: "המאמצים הרבים נשאו פרי והביאו לאחר כעשור לפתיחת המלון הראשון של רשת לאונרדו בנתניה- בכך אנו משיגים הישג כפול, גם משדרגים את המבנה הממוקם בלב העיר וגם זוכים במלון חדיש שינוהל על ידי רשת מובילה. אני בטוחה כי לאחר הקמת לאונרדו הראשון בנתניה, יגיעו גם לאונרדו השני והשלישי".

מלון גולדאר היום (צילום: רותי ברמן)

פתאל הינה רשת המלונות הגדולה בישראל עם 31 בתי מלון הפועלים תחת המותגים מרידיאן, לאונרדו, מג'יק, יו קורל ביץ' קלאב והרודס. הרשת מפעילה 34 בתי מלון באירופה תחת המותג "לאונרדו" בשוויץ, בלגיה, גרמניה, הונגריה ואוסטריה.

"אנו רואים בנתניה אחד ממרכזי התיירות הגדולים של מרכז הארץ ולכן בחרנו להביא לשם את המותג לאונרדו שפועל כיום גם באירופה ובישראל במטרופולינים הגדולים ביניהם ירושלים, תל אביב וכעת גם נתניה" אמר דוד פתאל, מבעלי רשת המלונות.

להמשך קריאת הכתבה עברו לחדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות