fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום נגד בן 18 מנתניה שביצע שני מעשי שוד בתחנות דלק

משטרה
משטרה

גבר בן 18 מנתניה ביצע שני מעשי שוד בתחנות דלק באזור השרון, אותר ונעצר והשבוע הוגשו נגדו כתב אישום ובקשת מעצר.

ביום 23.11.18 בשעת לילה מאוחרת, התקבל במשטרת ישראל דיווח על שוד שבוצע בתחנת דלק בתל מונד. מהחקירה התברר כי גבר חבוש בקסדה הגיע רכוב על אופנוע לתחנת הדלק, עוטה כפפות לידיו ומחזיק בכלי הנחזה לאקדח. החשוד נכנס לתחנת הדלק, שלף את האקדח ודרך אותו לכיוונו של עובד במקום ואמר לו מס' פעמים: "תן את הכסף בלי טעויות." העובד העביר לחשוד כסף במזומן בסכום של כ-900 שקלים והחשוד נמלט מהמקום עם האופנוע.

 

שלושה ימים לאחר מכן, בשעת לילה, התקבל במשטרה דיווח על שוד נוסף בתחנת דלק בכפר יונה. גם הפעם ובשיטה דומה, החשוד הגיע לתחנת הדלק כשהוא רכוב על אופנוע, חבוש בקסדה ובידו סכין ואקדח. החשוד נכנס לתחנת הדלק, פגש בעובד המקום ואמר לו: "זה שוד". העובד סבר שמדובר באחד העובדים בתחנת הדלק, התקרב לחשוד ונגח בקסדה שעל ראשו. בתגובה, החשוד שלף אקדח ואיים על העובד כשהוא שולף סכין ואומר לו: "זה שוד תביא לי את כל הכסף ואת הסיגריות אם אתה לא רוצה שאני אשתמש בכלי, נכון?". העובד מסר לחשוד כסף במזומן בסכום של כ-2,000 שקלים, מספר  קופסאות סיגריות והחשוד נמלט מהמקום.

למחרת היום, החשוד נעצר ע"י שוטרים ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת והשבוע הוגש נגדו כתב אישום על שתי עבירות של שוד מזויין ונהיגה ללא רישיון נהיגה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות