fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרוניקה של גביע ידוע מראש

למרות שהפסידה במשחק הגומלין להפועל באר טוביה, אליצור נתניה עשתה את זה וזכתה בגביע האיגוד. עכשיו העיניים נשואות לליגה הלאומית. המאמן אסף דותן: "יש לנו את הדי אן איי הנתנייתי שצריך ונחוץ כדי לעשות את זה"
שחקני נתניה עם הגביע (צילום: עמוד הפייסבוק של אליצור נתניה)

תואר ראשון לאליצור נתניה שזכתה בשבוע שעבר בגביע האיגוד למרות ניצחון של הפועל באר טוביה במשחק הגומלין.

לאחר שבמשחק הראשון ניצחה נתניה בהפרש עצום של 35 נקודות, הגיעו הקבוצות לגומלין בידיעה שההתמודדות ביניהן היא כמעט לפרוטוקול. למרות זאת, באר טוביה הגיעה מוכנה, נלחמה על כבודה ועם תצוגה יוצאת מהכלל השאירה את האורחים ללא תשובות. כבר מהתחלה העלתה באר טוביה את היתרון לדו ספרתי שנע בין 11 ל-18 נקודות. באר טוביה ניצחה 70:80 אך זה לא הספיק לה בגלל התבוסה במשחק הראשון ושחקני נתניה חגגו בסיום.

זו הייתה הזכייה השנייה ברציפות של אופק בוגדנובסקי, לאחר שאשתקד הוא לקח את התואר עם הפועל עמק חפר.

שחקני נתניה עם הגביע (צילום: עמוד הפייסבוק של אליצור נתניה)
שחקני נתניה עם הגביע (צילום: עמוד הפייסבוק של אליצור נתניה)

מאמן נתניה, אסף דותן, אמר בסיום: "הגביע לא היה בראש שלנו בתחילת העונה, אבל כל זכייה היא מרגשת. לאורך העונה הרגשנו שאנחנו הולכים לכיוון של זכייה, עברנו סדרת חצי גמר מאוד מעניינת נגד מוצקין, ועם האוכל בא התיאבון. הצגנו משחק טוב נגד באר טוביה במשחק הראשון ויכולנו לבוא רגועים למשחק הגומלין. אני שמח בשביל המועדון שהכניס עוד תואר לארון שלו, שמח בשביל ההנהלה, שמח שאנחנו נכנסים לרשימה מכובדת של מחזיקי גביע האיגוד, אבל המטרה העיקרית היא כמובן לעלות ליגה. אני מאוד גאה בחבורת השחקנים שלנו, יש לנו את הדי אן איי הנתנייתי שצריך ונחוץ כדי לעשות את זה. החבר'ה עובדים קשה בכל אימון במטרה לעמוד במטרה הסופית שלשמה התכנסנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות