fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ככה לא עולים ליגה

שבע דקות לסיום הובילה נתניה מול תל אביב/רמלה, אבל אז ספגה שוב בדקות הסיום – ושוב תיקו, הרביעי ברציפות לחבורה של דראפיץ'. בין לבין הספיקו ערן לוי ודיא סבע לקלל אחד את השני
עימות מילולי. ערן לוי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עוד תיקו למכבי נתניה, הפעם 3:3 במשחק הצמרת מול בית"ר תל אביב רמלה.

החבורה של סלובודן דראפיץ' הייתה בטוחה שהיא חוזרת לנצח אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, אך תל אביב/רמלה הייתה עקשנית לאורך כל הדרך. התוצאה: תיקו רביעי ברציפות למובילת הטבלה, כשהקבוצה המאוחדת מתקרבת מרחק שלוש נקודות מהמקום השני.

דיא סבע כבש את הראשון בדקה ה-19, אך עדן שרם איזן לאחר שבע דקות בלבד. רגע לפני הירידה למחצית, החזיר ברק בדש את היתרון שנשמר עד הדקה ה-75, אז דן גלזר הכניע את רון שושן מחוץ לרחבה. שון וייסמן העלה את האורחים ליתרון בפעם השלישית שבע דקות לסיום, אך סוהיל ארמלי השווה עבור המארחים לאחר שלוש דקות וקבע את תוצאת המשחק.

עימות מילולי. ערן לוי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
עימות מילולי. ערן לוי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

דראפיץ' סיכם: "זה משחק חוץ מאוד קשה. ידענו שנשחק נגד קבוצה טובה. אני מנסה לראות את הטוב. היו לנו קצת פצועים וצהובים, אבל אין ספק שאנחנו בתקופה פחות טובה וחייבים לדעת לצאת ממנה. אנחנו מחכים כבר למשחק הבא ומקווים שיהיה בסדר. פתחנו את העונה בצורה טובה, כולם אמרו שנעלה ליגה בקלות, אבל לי היה ברור שנצטרך להילחם על העלייה עד הרגע האחרון. אנחנו במרתון, ובאופן טבעי יש עליות וירידות. התפקיד שלי להכין את הקבוצה בצורה הכי טובה לכל משחק".

ובין שער לשער נרשם עוד אירוע מכוער, הפעם בין השחקנים. ערן לוי ודיא סבע התעמתו מילולית במהלך המחצית השנייה, עד שהשופט דניאל בר נתן ניגש אליהם מספר פעמים והזהיר אותם בהרחקה.

ההערכה היא שהשניים יוזמנו לבירור. "הגיע הזמן שדראפיץ' וברדה יעשו סוף להתנהגויות האלה כדי שלא נתעורר מאוחר מדי ונפספס את העלייה לליגת העל", אמרו שחקנים בנתניה.

הצוות המקצועי שעד עכשיו זכה למחמאות על ניהול המשחקים והשמירה על אנרגיות חיוביות גם אצל כאלו שלא זכו לדקות משחק משמעותיות, סופגים במהלך המשחקים האחרונים ביקורת על ניהול משחק לא נכון שהתוצאה שלו היא ספיגת שערים בדקות הסיום. "לספוג 11 שערים בארבעה משחקים זאת בושה לכל הגנה, בטח לקבוצה שרוצה לעלות ליגה. הגיע הזמן שנעצור את התופעה הזו, וזה מתחיל באימונים", אמרו בנתניה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות