fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כאן בונים חטיבת ביניים. או לפחות מנסים

ברמת פולג לוחצים על העירייה להתחיל בבניית החטיבה. ביום שישי שעבר הגיעו 400  ילדים והורים לשטח המיועד והחלו בפינוי חול. העירייה: ממתינים לאישור ממשרד החינוך
יצאו לשטח. ההורים והילדים מפנים חול (צילום: רועי כפיר)
יצאו לשטח. ההורים והילדים מפנים חול (צילום: רועי כפיר)

 

 

הורים ברמת פולג עיר ימים החלו בבניית חטיבת ביניים בכוחות עצמם. ביום שישי שעבר הגיעו 400  ילדים והורים לשטח המיועד להקמת החטיבה עם אתי חפירה ודליים והחלו לפנות את החול מהשטח.

לפני הבחירות ב-2013, הוחלט בעירייה להקים חטיבת ביניים בפולג והצפי היה לספטמבר 2015, אך עד כה אף גרגר חול לא הוזז בשטח.

עמית קרלמן, פעיל בוועד השכונה ואב לתלמיד כיתה ו': "הזזנו הרבה חול ביום שישי וראינו כמה החינוך בשכונה חשוב לתושבים. מאות ילדים והורים הגיעו כדאי לבנות באופן סימבולי את החטיבה. אנו מאוחדים ונותנים רוח גבית כדי לוודא שמרים פיירברג-איכר תעמוד בהבטחתה לפתוח את החטיבה בספטמבר 2016. אני מודה לתושבים על הנחישות ובטוח שביחד תהיה לנו חטיבה מדהימה עם אג'נדה פדגוגית מהמתקדמות שיש. המטרה היא לעזור לפתוח את החטיבה בזמן, בעוד 287 יום, ושלא יעכבו אותנו שנה נוספת".

 

 

עמית קרלמן (צילום: רועי כפיר)
עמית קרלמן (צילום: רועי כפיר)

מעיריית נתניה נמסר בתגובה "משרד החינוך הוא האוטוריטה הקובעת היכן יוקמו מוסדות חינוך. העירייה העלתה בפני משרד החינוך את הצורך המיידי לבניית החטיבה לשנה"ל תשע"ז, ואנו עושים את כל ההכנות הנדרשות כדי שמיד עם קבלת ההרשאה ממשרד החינוך נצא לביצוע מיידי. תוכניות בית הספר הועברו למשרד החינוך. הוועדה העליונה של משרד החינוך התכנסה ב-17 באוקטובר, לאחר שהעירייה הגישה את בקשתה למשרד, לרבות המלצה של מנהלת המחוז לבניית חטיבה בעיר ימים. העירייה רואה בהקמת החטיבה חשיבות רבה ופועלת ככול הניתן להאיץ את בנייתה, תוך שראש העירייה מלווה את התהליך באופן אישי. עם קבלת ההרשאה ממשרד החינוך, אנו ערוכים לבנייה מיידית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות