fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירידה לצורך עלייה?

חוסר מזל מדהים. ערן לוי (צילום: שלומי גבאי ארכיון)
חוסר מזל מדהים. ערן לוי (צילום: שלומי גבאי ארכיון)

"זה נראה שהשחקנים עוד בחופש. אולי הם חושבים שהנקודות יבואו בקלות אבל זה לא יקרה", אמר השבוע גורם במכבי נתניה לאחר התיקו 1:1 בחוץ מול עירוני נשר.

במועדון הופתעו מהחולשה של נתניה ובעיקר מהגישה של חלק מהשחקנים כאילו הנקודות היו כבר בכיס עוד לפני תחילת המשחק. דניס צ'ין כבש את הראשון בדקה ה-16 לאחר מבצע אישי מבריק של ערן רוזנבאום שסידר לו שער קל וקבע יתרון מפתיע למארחת. הצהובים כבר היו בדרך להפסד ראשון העונה, אך מי אם לא ערן לוי, שהיה חלש לאורך כל דקות המשחק, שיגר פצצה בתוספת הזמן לפינה וקבע תיקו.

נתניה, שפתחה את העונה במינוס תשע נקודות, כבר עם שש נקודות ובדרך הבטוחה לצמרת. במחזור הקרוב תפגוש את מכבי הרצליה למשחק המרכזי של המחזור.

השבוע הוחלט בנתניה לא להתחזק בבלם נוסף במקומו של יקיר שינה שנפצע וייעדר מהמגרשים כחודש. הבלם הצעיר סייף פאדול ימלא את מקומו במשחקים הקרובים.

חוסר מזל מדהים. ערן לוי (צילום: שלומי גבאי ארכיון)
ואז הגיע ערן לוי (צילום: שלומי גבאי )

אירוע מביך נרשם לפני המשחק מול נשר. מאות אוהדי מכבי נתניה שהגיעו למקום מצאו רק קופה אחת פועלת. הדבר יצר תור גדול ומאות אוהדים שעמדו בתור פיספסו את תחילת המשחק. בנשר לא נשארו אדישים ומצאו פתרון יצירתי: אחד מבעלי המועדון הגיע למקום ברכב ומכר כרטיסים.

אוהדי נתניה הגישו תלונה למשקיף המשחק.

שלומי פרץ, אחד מבעלי עירוני נשר: "הבטיחו שיפתחו לנו שלוש קופות, אבל פתחו רק אחת. ביקשנו ממנהל האצטדיון שיפתחו לנו עוד קופה והוא אמר שאי אפשר, הלחץ התגבר ובסוף הסכימו לפתוח עוד קופה בצד השני של האצטדיון סמוך למשחק. 20 דקות לפני המשחק באנו לקחת כרטיסים כדי להעביר אותם לקופה שנפתחה וישר התנפלו על המכונית, והיה עדיף למכור שם כדי למנוע אסון".

מנהל האיצטדיון, משה עגייב, סירב להגיב. גורמים הקשורים להנהלת האיצטדיון מסרו כי שלוש קופות פעלו וכי טענות האוהדים אינן נכונות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות