fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדים ב' של טוברוק עלו לחצי גמר גביע המדינה

יוסי בן שטרית (צילום: ביתר טוברוק)

לאחר שבשנה שעברה קבוצת הנערים של בית"ר טוברוק זכתה בגביע המדינה, השנה זוהי קבוצת ילדים ב׳ שעושה חיל במסלול הגביע. בשבת האחרונה הקבוצה העפילה לחצי הגמר של המפעל לאחר ניצחון ביתי 1:3 על צעירי טייבה.

טוברוק שלטה במגרש לכל אורך המשחק ואף עלתה ליתרון בשליש הראשון משער של רואי שבת. בשליש השני הכפיל עידן טוקלומטי את התוצאה, ולמרות שער מצמק שספגה בפתיחת השליש האחרון של המשחק הצליחה טוברוק לסיים עם הניצחון, ואף להגדיל את התוצאה מכיבוש של בר כהן. ביום חמישי תתקיים הגרלת חצאי הגמר, שייערכו באצטדיון רמת גן ב-18 באפריל. מלבד טוברוק העפילו למעמד מכבי חיפה, הפועל באר שבע והפועל פתח תקווה.

יוסי בן שטרית (צילום: ביתר טוברוק)
יוסי בן שטרית (צילום: ביתר טוברוק)

מאמן הקבוצה יוסי בן שטרית שהוביל את קבוצת הנערים של המועדון לזכייה בגביע לפני שנה: "למרות המעמד השחקנים לא התרגשו והפגינו יכולת גבוהה על המגרש. שלטנו בנעשה על המגרש לכל אורך המשחק, הגענו להרבה מצבים והחמצנו לא מעט, ועם קצת יותר חדות יכולנו גם להגדיל את התוצאה". על חצי הגמר אמר בן שטרית: "תמיד כיף להגיע למעמדים הגדולים של העונה ולשחק על תארים, ולשחקנים צפויה חוויה באצטדיון ענק. להגיע לחצי הגמר לצד חיפה, ב"ש ופ"ת זה בהחלט מכובד. כל הגרלה תהיה קשה בשלב הזה, ואני מאמין שאנחנו גם נהיה הגרלה קשה למי שיפגוש בנו. בכל מקרה נצטרך להגיע מרוכזים יותר, לנצל טוב יותר את המצבים מול השער, ולתת את המקסימום בשביל להביא למועדון המיוחד הזה עוד תואר".

גם הבעלים, אריק איזיקוביץ, שיבח את הילדים: "בן שטרית לקח על עצמו את הקבוצה באמצע העונה ובהחלט רואים את מגע הקסם שלו. מה שלא יהיה השחקנים צריכים ליהנות מהחוויה כי לא כל יום מגיעים למעמד כזה, ואם הם יביאו את היכולת שלהם למגרש יש להם יכולת לנצח כל קבוצה".

קבוצות הנוער והנערים שיחקו את משחקי הליגה וכאן הייתה אכזבה קשה לקבוצות המועדון. קבוצת הנוער הפסידה בביתה להפועל רמת השרון בתוצאה 2:0 וממשיכה להתדרדר בטבלה. קבוצת נערים א סימה בתיקו מאופס מול הפועל תל אביב, נערים ב הפסידו למועדון ספורט קדימה בתוצאה 0:2 וקבוצת נערים ג' ניצחה במשחק חוץ את מועדון ספורט נשר בתוצאה 2:1. לטוברוק כבשו אניס מחאמיד ומוחמד קבהא.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות