fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יותר קילומטרים, פחות קילוגרמים

אחרי שרזתה 62 ק"ג והפכה לאצנית מרתון וחצאי מרתון, החליטה האצנית רחלי אלישיב מקריית השרון שזה הזמן לרוץ על החלום שבוער בה מבפנים. בקרוב תפתח בקריית השרון את קבוצת "מתרזים" לאורח חיים בריא
רחלי אלישיב (צילום: אסף הופמן)
רחלי אלישיב (צילום: אסף הופמן)

 

"קיבלתי מתנה ענקית מהיקום והחלטתי שזה הזמן להעביר אותה הלאה. אחרי אינספור פניות וקריאות לעזרה, אני נרגשת לבשר כי החלטתי לרוץ על החלום שבוער בי מבפנים", אומרת רחלי אלישיב שחזרה השבוע מחצי מרתון וינה.

אחרי חשיבה ולחצים חברתיים של חודשים החליטה אלישיב, שברזומה שלה מרתון טבריה ולא מעט חצאי מרתונים, לפתוח בקריית השרון את המחזור הראשון של "מתרזים" שיקנה למשתתפים כלים אמיתיים לניהול אורח חיים בריא, או  במילים אחרות – מיזם שיגשים הלכה למעשה את המנטרה "נפש בריאה בגוף בריא".

אלישיב היא לא דיאטנית או מאמנת כושר, אולם ממרום מסע ארוך שנים והישגים מרשימים שהגיעו אחרי הרבה עבודה קשה וללא קיצורי דרך, היא רוצה לשתף אנשים נוספים בדרך שלה. "הקונספט יהיה שני מפגשים בשבוע: באחד ניפגש לקפה ללא מאפה, נקיים טקס שקילה שבועי ונשוחח על החיים. במפגש השני נקיים אימון. בהתחלה הוא יהיה קליל והמשתתפים יקבלו שיעורי בית לשני אימונים נוספים אותם יתחייבו לבצע בעצמם".

תהפכי אותם לרזים ורצים?

"האימונים יתחילו בהליכות, אך בסופו של דבר המטרה היא שכולם ירוצו בין חמישה לעשרה קילומטרים. הקונספט כולו מושתת על שילוב של תזונה נכונה ובריאה וספורט, גם כי אני מאמינה שזה זרז להרזיה ובעיקר כי זו תעודת ביטוח לשמירה על משקל תקין בנוסף לכל היתרונות של בריאות, אנדורפינים וכו'".

רחלי אלישיב בפארק (צילום: פרטי)"חיי השתנו מקצה לקצה". רחלי אלישיב (צילום: פרטי)

טוב לי, טוב למשפחה

ההחלטה לפתוח את "מתרזים" לא הפתיעה את חבריה של אלישיב בקריית השרון. מי שהגיעה למשקל שיא של 122 ק"ג אחרי לידות ובמשך שנתיים השילה 62 ק"ג,בהחלט יודעת על מה היא מדברת. היא בת 40, אמא לשניים, כלכלנית בבנק מרכנתיל בתל אביב ונשואה לאילן, גמולוג במקצועו. "אילן זורם איתי לאורך כל המסע הזה. הוא הכיר אותי כאישה מלאה, וכל מה שקורה לי עכשיו טוב לו וילדים. היום אילן הולך ביחד איתי באותה דרך וזה טוב לו מבחינה בריאותית".

את הירידה במשקל היא מייחסת הן למפגש בקבוצת תמיכה להרזיה והן לאימוני הריצה. היום היא מרגישה שהשיגה את מטרתה וגם זכתה לחיים בריאים, מעניינים ומלאי אנרגיה, ואת זה היא רוצה להעניק למשתתפים בתוכנית שלה.

"שינוי מתחיל ממקום שכואב לך. לאנשים נורא קשה לעשות שינויים כי זהו מהלך שמצריך מאיתנו לצאת מאזור הנוחות שלנו. אם הגעת למצב שאת רוצה לעשות שינוי כנראה שמשהו ממש מציק וכואב לך. צריך לנצל את המומנטום ובאותו הרגע להחליט שחיים פעם אחת וכדאי להעביר את החיים האלו באיכות אמיתית, בקלילות ובתחושת ניצחון. זו הרגשה נפלאה והיא שווה את המאמץ והוויתור. זו לא בושה להכיר בעובדה שאין מנוס מלהצטרף לקבוצת תמיכה שתעודד ותוביל אותך להצלחה. המפגש השבועי הוא התחייבות לא רק שלך בפני עצמך אלא שלך בפני חבריך, וההשתייכות לקבוצת ספורט מכוונת אותך למטרה תוך הכנסת ממד חדש לחיים וסחיפת המשפחה כולה. חיי השתנו מקצה לקצה ורק לטובה".

רחלי אלישיב (צילום: אסף הופמן)
בחצי מרתון וינה. רחלי אלישיב (צילום: אסף הופמן)

יש תנאי הקבלה?

"רק לנשים וגברים שיודעים שהם הולכים לתת את הנשמה. כאלה שבאמת מוכנים לצאת למסע חייהם במלוא מובן המילה: מסע פיזי ורגשי כאחד. אנשים שמסוגלים פיזית לאימוני ספורט. מה שהכי חשוב לי הוא שיהיו אנשים טובים בעלי יכולת פרגון, העצמה, אהבה ונתינה. האימונים יתקיימו בקריית השרון ומספר המקומות מוגבל. אני מתחייבת כי מכל מפגש אנשים ייצאו עם כלי מעשי ומבורך שיתרום להצלחתם במסע אליו נצא יחדיו".

הפיתויים של קארין גורן

ואי אפשר בלי לדבר על סערת קארין גורן. "קארין גורן היא כוהנת אפייה מוכשרת ויפהפייה", אומרת אלישיב, "מטבע הדברים היא נדרשת להתמודדות לא פשוטה כלל עם הפיתויים הרבים שמסביבה. עם זאת, אני מאמינה שכאשר אדם באשר הוא מחליט לקחת על עצמו את פרויקט חייו, הוא מצליח. הכי חשוב שהיא מרגישה טוב עם עצמה. לאנשים תמיד יהיה מה לומר".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות