fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר הגוסדומה ביקר בנתניה

הדומה הממלכתית של הפדרציה הרוסית הוא הבית התחתון של הפרלמנט הרוסי. היו"ר סרגיי יבגנייביץ'- נארישקין: "נתניה תירשם בדפי ההיסטוריה"
יו"ר הפרלמנט הרוסי ופיירברג (צילום: רן אליהו)
ביקור הסטורי. יו"ר הפרלמנט הרוסי ופיירברג (צילום: רן אליהו)

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג- איכר, אירחה השבוע בביקור היסטורי בנתניה משלחת בראשות סרגיי יבגנייביץ' נארישקין המכהן כיו"ר הדומה הממלכתית של הפדרציה הרוסית, הבית התחתון של הפרלמנט הרוסי, (הגוסדומה).

לדברי המארגנים, נתניה נבחרה על ידי יו"ר הפרלמנט לארח את הביקור בישראל, בשל מאפייניה הייחודיים כעיר קולטת עליה, בה אחוז גבוה של עולים יוצאי ברית המועצות ובה שוכנת האנדרטה הלאומית לציון ניצחון הצבא האדום על גרמניה הנאצית. מטרת הביקור רשמי, שהחל בטקס הנחת זרי זיכרון ברחבת האנדרטה, היא לפתח יחסים פרלמנטריים עם ישראל.

במעמד טקס הנחת הזרים באנדרטה אמר סרגיי יבגנייביץ' נארישקין "זהו ביקור היסטורי בעל חשיבות לאומית לשני העמים, העיר נתניה תירשם בדפי ההיסטוריה". עוד הוסיף, אני נרגש להיות כאן בנתניה.

הביקור נערך בשיתוף שגריר הפדרציה הרוסית בישראל, סרגיי יעקובלב, שגריר הפדרציה הרוסית לשעבר, פיטר סטגני, ראש סיעת המפלגה הליברלית הדמוקרטית של רוסיה ולדימיר ג'ירינובסקי, יו"ר ועדה ליחסים בינ"ל של הדומה אלכסיי פושקוב, חברי הדומה הממלכתית של הפדרציה הרוסית, מנכ"ל עיריית נתניה, איזי ענבר, ח"כ ויו"ר ועדת קליטת עלייה ותפוצות יואל רזבוזוב, מנהלת האגודה לעידוד תיירות אולגה לוריה, מנהל האגף לקליטת עלייה ג'ורג' דובין.

יו"ר הפרלמנט הרוסי  ופיירברג (צילום: רן אליהו)
ביקור הסטורי. יו"ר הפרלמנט הרוסי ופיירברג (צילום: רן אליהו)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות