fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוסי מזרחי: "הליגה הלאומית היא לא פיקניק"

מזרחי, שאימן בשנים האחרונות את מ.ס. אשדוד, קיבל לא מעט הצעות מליגת העל אבל החליט לקחת על עצמו אתגר: להחזיר את נתניה לימיה הגדולים
יוסי מזרחי
איש שלום. יוסי מזרחי (צילום: ארכיון)

שבוע לפני פתיחת הליגה הלאומית ודבר אחד מוסכם כמעט על כולם: מכבי נתניה צפויה להיות אחת משתי עולות לליגת העל. מוסכם גם שאם זה לא יקרה, זו תהיה סנסציה גדולה.

אחרי קיץ ארוך ודי עצוב תצא ביום ראשון (8.9) מכבי נתניה לקרב הראשון במחזור הראשון של הליגה הלאומית כשתפגוש בבית את בני לוד. לצורך המשימה הורכב בנתניה סגל סופר איכותי, אבל הרכש המשמעותי שעשו בנתניה הקיץ היה זה של המאמן יוסי מזרחי, שנחשב לאחד המאמנים הטובים בישראל.

מזרחי, שאימן בשנים האחרונות את מ.ס. אשדוד, קיבל לא מעט הצעות מליגת העל אבל לקח על עצמו אתגר: להחזיר את נתניה לימיה הגדולים. כבר באימון הראשון ניתן היה לחוש שמזרחי והשחקנים יוצאים לדרך חדשה שאם הכל יילך כמו שצריך תסתיים בשמחה גדולה בכיכר העיר בחודש מאי.

איך הקבוצה נראית שבוע לפני פתיחת הליגה?
"קשה להעריך עכשיו. הרבה שחקנים הגיעו, הרבה עזבו ולצערי העונה לא היה את גביע הטוטו, אני מקווה שכבר מהמחזור הראשון ניראה טוב".

עוד לא התחילה העונה וכבר הכתירו את נתניה כעולה לליגת העל.
"לעשות הרבה יותר קשה מלדבר. זו קבוצה חדשה לגמרי ומי שעובד ומבין בכדורגל יודע כמה זה קשה לחבר כמות כל כך גדולה של שחקנים. זה כמו לעשות שקשוקה, אתה זורק את המוצרים ומקווה שייצא משהו מאוד טעים. גם בכדורגל אתה מחבר כל כך הרבה שחקנים בזמן כל כך קצר".

יוסי מזרחי
"כמו לעשות שקשוקה". יוסי מזרחי (צילום: ארכיון)

הראיון המלא עם יוסי מזרחי יתפרסם מחר (4.9) בעיתון "חדשות נתניה"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות