fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוסי מזרחי: "הגיע הזמן שהשופטים ייתנו כבוד למאמנים"

כך אמר מאמן מכבי נתניה יוסי מזרחי בסיום המשחק נגד הפועל רמת שהתסיים בתיקו 1:1. נתניה סיימה את המשחק ללא שני שחקנים ושני מאמנים
"שחקנים גברים". שחקני מכבי נתניה (צילו: ארכיון)
"שחקנים גברים". שחקני מכבי נתניה (צילו: ארכיון)

"וואו איזה משחק מטורף היה פה היום" צעק אחד מאוהדי מכבי נתניה לאחר התיקו 1:1 של קבוצתו ביום שני מול הפועל רמת גן. בסיום המחזור השביעי בליגה הלאומית, נתניה ראשונה בטבלה עם 17 נק', רחוקה רק 4 נק' השנייה מהפועל פ"ת שניצחה וצמצמה את הפער.

שוער הקבוצה אוהד לויטה אמר בסיום המשחק: "שמחתי מאוד בסיום כי היו היום לפני שחקנים גברים שנתנו משחק הקרבה גדול. שיחקנו היום מול יותר מ-11 שחקנים ומבחינתנו זאת נקודה מאוד חשובה להמשך הדרך. אני בטוח שבמשחקים הבאים נציג הרבה ניצחונות לקהל הנפלא שלנו".

איש המשחק ללא ספק היה שופט המשחק שמעון אלקבץ ששרק לפנדל שנוי במחלוקת לחובת נתניה, הרחיק שניים משחקני הקבוצה ליאור ג'אן וערן לוי וגם את צמד המאמנים של היהלומים: יוסי מזרחי ושי הולצמן. "הגיע הזמן שהשופטים ייתנו כבוד למאמנים" אמר מזרחי בסיום, לו זו הייתה ההרחקה שנייה ברציפות בתוך חמישה ימים כאשר בסוף השבוע שעבר ניצחה נתניה את הפועל קטמון בתוצאה 0:1 וגם שם הורחק.

מזרחי: "לא הורחקתי בכל הקריירה שלי בליגת העל וכאן פשוט אני לא מאמין מה קורה. אני מקווה שאיגוד השופטים ייעשה בדק בית עם שופטי הליגה". במכבי נתניה לא מתכוונים בשלב זה להתלונן באיגוד השופטים על אלקבץ אלא מקווים שהאיגוד עצמו יסיק את המסקנות. מזרחי אמור לעמוד בועדת משמעת בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל.

על המשחק עצמו אמר מזרחי: "התחלנו את המשחק מצוין ושיחקנו נכון בהתקפה מול קבוצה שמצופפת. לאחר הרבה זמן דווקא הייתי מרוצה ממשחק ההתקפה שלנו אבל פתאום קיבלנו פנדל שכולם ראו את מה שראו בטלוויזיה". מהצד השני גם הפועל רמת גן יצאה מאוכזבת מהמשחק וזאת מכיוון שכמעט רבע שעה הייתה ביתרון של שני שחקני שדה. מאמנה החדש של הקבוצה גיא לוי אמר על המשחק: "שיחקנו מול קבוצה מצוינת ולנו יש את השיטה שלנו. אני חושב שהרבה מקרים עשינו דברים יפים אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. אני נמצא בקבוצה כשבוע ימים ומצאתי קבוצה מאוד מוכשרת ויש לי עוד מה ללמוד אותה".

"שחקנים גברים". שחקני מכבי נתניה (צילו: ארכיון)
"שחקנים גברים". שחקני מכבי נתניה (צילו: ארכיון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות