fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מלון איילנד התמלא עד אפס מקום בחופשת הפסח

יוני כהנא, צעיר, נמרץ ויזם חרדי, הצליח למלא את מלון איילנד על 120 הסוויטות שלו לפסח בתוך חודש ימים עם אורחים מהארץ ומחו"ל.

כהנא (30) נשוי ואב לארבעה, חב"דניק יליד נתניה, הבעלים של חברת "כהנא גרופ" הפועלת מזה 12 שנים בתחום התיירות והנופש הכשר בארץ ובעולם. לעיריית נתניה הוא מפיק את מופעי סוכות לציבור הדתי. הוא מוכר כמי שעושה פעילות ציבורית לקהילה מטעם חב"ד בעיקר אירועים המוניים לילדים ומשפחות. בקיץ הוא מוציא נופשונים כשרים ליון וקפריסין ובחורף הוא מוציא חופשות סקי בצרפת. לקראת פסח הוא שכר את מלון "איילנד" לשמונה לילות ושיווק אותו לקהל דתי וחרדי בארץ ובחו"ל.

יוני כהנא צילום עצמי
יוני כהנא צילום עצמי

מדובר בחופשה יקרה. מי מגיע?

"הרבה משפחות אמידות יוצאות בפסח לעשות סדר ולנפוש בבתי מלון בארץ ובחו"ל. המשפחות גדולות, הסדר דורש הכנות ועבודה והמשפחות רואות ביציאה לבתי מלון סוג של חופשה שנתית וגיבוש משפחתי. השילוב של המלון שהוא המתאים ביותר לצרכים המיוחדים של הנופשים, ההכרות והמוניטין של החברה שלנו הביאו לשבירת שיא בתחום נופשי הפסח למהדרין וכך בתוך חודש מהתחלת השיווק הוזמנו כל הסוויטות במלון ".

איך עושים את זה ועוד בנתניה?

"יש כאן שילוב של שלושה דברים: אנשים במגזר החרדי והדתי בארץ ובחו"ל אוהבים את נתניה כמקום לנפוש בו רבים מהנופשים בארץ מגיעים מירושלים ומחו"ל מגיעים מניו יורק, פלורידה, מאנגליה ובלגיה. הם אוהבים את הטיילות שלה, והנוף אל הים. שנית המלון שבחרנו ובו רק סוויטות הוא הכי מתאים למשפחות חרדיות ברוכות ילדים, מלון שפועל עכשו עם הנהלה חדשה של שרון סיידה שלקחה את ניהול המלון ל-15 שנים ועושה בו שינוי מהותי. והדבר השלישי הוא  המוניטין הטוב שיש לחברה שלנו שמוכיח שאנשים מהארץ ומחו"ל באים וחוזרים לצאת אתנו לנופשונים"

500 האורחים בפסח באיילנד ייהנו במהלך החג מהופעות של ענקי הזמר היהודי, קומזיץ מוזיקלי עם מוטי שטיינמץ המארח את ישי ריבו בליווי אריק דביר והלהקה, האמן האהוב שולי רנד, אמן הסקסופון דניאל זמיר ועוד. במשך כל ימי החג יתקיימו תכניות ומופעים לכל המשפחה: טלפתיה, טריוויה, מופעי ילדים, הרצאות, סדנאות לנשים ועוד.

מלון איילנד צילום עצמי
מלון איילנד צילום עצמי

והכל כשר למהדרין. זה דורש הערכות?

"בחו"ל עלינו להכשיר את המטבח של המלון ולדאוג לנופשים שלנו לתכנים. אני מייצר לנופשים טיולים מאורגנים, אטרקציות הן למבוגרים והן לצעירים כמו טיולים מודרכים, שייט, ובילוי בכפרי ילדים. בארץ אין בעיה. בנתניה אני נותן לנופשים חוויה של נופש עם אופנועי ים וסירות בחוף סירונית, רחצה נפרדת לנשים וגברים בבריכת אליצור, טרקטורונים ובקור בפלנתריום. על הארוחות שהן החלק המרכזי והחשוב בנופש פסח מופקד שף המלון עודד סיידא (לשעבר שותפו של השף יונתן רושפלד). בימים אלה הוא כבר עובד על תכנון מנות ייחודיות לחג הפסח תחת ההכשר המהודר של הרב אליהו רוטנברג. גורמה למהדרין כבר אמרנו?"

איך בחור בן 20 לוקח על עצמו אחריות כזאת?

"אני התחלתי את העיסוק שלי בהפקת אירועים עם מוסיקה חסידית לציבור הדתי בשיתוף עם עיריית נתניה עוד בשנת 2003 וכך לאור המפגש שלי עם ציבור גדול הבנתי שיש ביקוש של ציבור דתי וחרדי גדול לנופשונים בארץ ובחו"ל. התחלתי עם נופשונים לטבריה ואחרי תקופה של הצלחה וציבור שחזר וביקש שנה אחרי שנה הבנו שהעסק הזה יכול להצליח וקיבלנו בטחון לעשות דברים גדולים יותר. מעל 25,000 איש נהנו בעשר השנים האחרונות מהנופשונים שלנו".

מה החלום שלך?

"החלום שלי הוא לאפשר לכל יהודי שרוצה לנפוש עם אוכל כשר למהדרין בכל נקודה בעולם. בקיץ השנה אני מרחיב את אתרי הנופש ומוציא טיולים למרכז אמריקה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות