fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום העצמאות בנתניה: אביב גפן וסקאזי יופיעו על הבמות

השנה יערכו בנתניה חגיגות העצמאות ה-67 למדינה, במספר מוקדים ברחבי העיר, שהמרכזי שבהם הוא פארק אגם החורף.
אביב גפן
אביב גפן (צילום: יח"צ)

השנה יערכו בנתניה חגיגות העצמאות ה-67 למדינה, במספר מוקדים ברחבי העיר, שהמרכזי שבהם הוא פארק אגם החורף. אירועי יום העצמאות יתקיימו ב-5.5. בנתניה יופיעו אמנים בקנה מידה לאומי ובינלאומי, כאשר מלבד זיקוקי דינור מי שיגיע בערב הזה לפארק יוכל לרקוד לקולותיהם של אביב גפן, להקת האולטראס ופאר טסי. אחת האטרקציות של הערב צפויה להיות המופע של סקאזי.

אביב גפן
אביב גפן (צילום: יח"צ)
סקאזי
עיר הנוער. סקאזי (צילום: יח"צ)

מתחם "ספורטק יהלום" בקרית השרון יארח בערב העצמאות את "אינדילנד", "שקטק" ולהקות מקומיות אחרות, לצד הרקדה חגיגית עם יוסי נקב וזיקוקי הדינור המסורתיים. על הבמה המשנית בכיכר העצמאות ייהנו ממוסיקה יהודית החל מהשעה 19:00 ובמקום יתקיימו תפילות מנחה וערבית חגיגיות לצד מופע של להקת "ארמונ-יה".

על הבמה המרכזית בכיכר העצמאות יתקיים מופע מיוחד עם להקות המחול "חבצלות" שתארחנה את הזמרת רודי מהתוכנית "דה ווייס". גם מלכת השירה בציבור עינת שרוף תופיע על במה זו, וכך גם רקדני להקת "פורטה" וזמרי "סינקופה פולג". מתחם בילוי נוסף יוקם במתחם קניון עיר ימים, שם יופיעו להקות מחול וזמר מקומיות ממינהל קהילתי דרום. זהותו של אמן הילדים האורח עדיין נשמרת כהפתעה לילדים שיגיעו למתחם שמחוץ לקניון. כמו בכל שנה, גם גן עובדיה יארח במה מיוחדת ועליה יופיעו הזמרים קובי ראובן וציון גולן. כמו כן יתקיימו מופעים של להקות מקומיות לצד המופע המיוחד "אלירן הליצן".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות