fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יאללה סולחה!

שלמה שרף ודרור קשטן, החברים הכי טובים שהיו מסוכסכים במשך מספר שנים, השלימו במסיבת ההפתעה שטוברוק הפיקה למנהל העל שלה
"נחזור להיות משפחה". דרור קשטן ושלמה שרף (צילום: רולנדי ברנשטיין)

שבוע וחצי חלפו מאז מסיבת יום ההולדת שערכה בית"ר טוברוק למאמן העל של המועדון, שלמה שרף, והדי המסיבה לא שוככים. בטוברוק דאגו להרים הפקת ענק בנוכחות כל עולם הכדורגל הישראלי לכבוד מי שהיה מאמן הנבחרת הלאומית בעבר וב-13 השנים האחרונות מתפקד כמאמן העל של המועדון.

"נחזור להיות משפחה". דרור קשטן ושלמה שרף (צילום: רולנדי ברנשטיין)

למסיבה הוזמנו שחקנים אותם אימן שרף בעונות האליפות של מכבי חיפה -זאהי ארמלי, משה סלקטר, רפי אוסמו, אברהם אבוקרט ואייל ברקוביץ', השחקנים שאימן בנבחרת ישראל – רונן חרזי, רוני רוזנטל, ניר קלינגר ואבי נמני ועוד וכן מוטל'ה שפיגלר, צביקה רוזן, אלי יאני ויצחק שום. גם מועדוני הכדורגל בארץ שלחו ייצוג נכבד בדמות בעלי הקבוצות איזי שרצקי, אלונה ברקת, יעקב שחר, אשר אלון וקובי בלדב.

בין האורחים היה גם דרור קשטן, פעם החבר הכי טוב של שרף, עד שזה העז לבקר את חברו על שיטת המשחק של הנבחרת. קשטן הוזמן על ידי משפחת שרף וטוברוק והחליט להגיע. שרף שראה את קשטן התרגש מאוד ואמר: "אחרי כל כך הרבה שנים אתה מבין שכלום לא שווה את זה". קשטן ענה: "היינו מאז ומתמיד כמו משפחה ועכשיו נחזור להיות כמו משפחה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות