fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טוני חגגה 100

פרידמן, ילידת פולין, ברחה מהמחנות ליערות והצטרפה לפרטיזנים שם פגשה את בעלה, יהושע פרידמן שאשתו וילדיו נורו בפניו והוא עצמו ניצל וברח ליערות
טוני פרידמן בת מאה (צילום: עצמי)

טוני פרידמן  ניצולת שואה, מאושפזת במחלקה הסיעודית "בית אברהם" בבית החולים חגגה את יום הולדתה בחברת ביתה ונכדתה, מאושפזי המחלקה יחד עם הצוות הרפואי והסיעודי.

פרידמן, ילידת פולין, ברחה מהמחנות ליערות והצטרפה לפרטיזנים שם פגשה את בעלה, יהושע פרידמן שאשתו וילדיו נורו בפניו והוא עצמו ניצל וברח ליערות.

בשנת 1949 לאחר שנישאו עלו לארץ והתיישבו בנתניה כאן הקימו את ביתם ונולדה להם בתם היחידה. לדברי נכדתה, יהושע פרידמן נפטר בגיל 63, אך טוני המשיכה לנהל את ביתה ביד רמה.

"לאחר שחלתה הביאו מטפלת הביתה אך מצבה לא השתפר. לפני כשנה וחצי אושפזה במחלקה הסיעודית והחלה מתאוששת. היא ממש התעוררה לחיים. הכל בעקבות היחס ותשומת הלב של הצוות הנפלא והמסור, אין בפי מילים לתאר את הכרת הטוב שאני חשה לצוות". אמרה בתה בהתרגשות כשדמעות בעיניה.

טוני פרידמן בת מאה (צילום: עצמי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות