fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיים שכאלה נוסח שלמה שרף

שלמה שרף מנהל העל של בית"ר טוברוק חגג השבוע יום הולדת 70 בנוסח "חיים שכאלה" וזכה לשבחים מקיר לקיר
משפחת שרף המורחבת (צילום: רולנדי ברנשטיין)

שלמה שרף ואריק איזיקוביץ הם חברים טובים כבר שנים את זה כולם יודעים. אך אף אחד לא ציפה כי איזיקוביץ' יערוך לשרף מסיבת יום הולדת 70 בהפקה כה מושקעת. לצורך העניין רתם הבעלים למהלך את המנכ"ל שוקי יעקב והדובר מיקי ג'אן, כחצי שנה לפני התאריך המיועד והשלושה יחד עם ענת שרף, בתו של חתן השמחה, רקמו בשקט מסיבת הפתעה גרנדיוזית בנוסח "חיים שכאלה". מי שנקרא לדגל היה איש התקשורת הוותיק, עמוס אטינגר, שהגיש בעבר את התכנית המיתולוגית "חיים שכאלה" בערוץ הראשון ונשכר על ידי צוות טוברוק לצורך הנחיית האירוע.

משפחת שרף המורחבת (צילום: רולנדי ברנשטיין)

לאחר הכנות ארוכות ועבודה מאומצת ביום ראשון האחרון יצא האירוע לדרך. איזיקוביץ' הזמין את שרף למסעדה מקומית יחד עם חבר נוסף, "לצורך חגיגות יום ההולדת" והעניק לו שעון יוקרתי במתנה. השלושה בילו בנעימים ולאחר הארוחה החל בנסיעה אל גן האירועים "תל-יה" בתל יצחק, שם על פי סיפור הכיסוי שנאמר לשרף מתקיימות חגיגות ה-20 להיווסדה של טוברוק.

כאשר שרף נכנס לאולם הוא הופתע לגלות 350 מחבריו הקרובים ביותר, משפחתו ואנשי כדורגל רבים. מנהל העל של טוברוק התרגש מאד והזיל דמעות מהתרגשות. לאחר עלייתו לבמה סיפר שרף על היחסים הקרובים עם איזיקוביץ' וכמובן על טוברוק: "אריק הוא כמו אח בשבילי וטוברוק זה בית שני עבורי. אני נמצא במתקן כמה פעמים בשבוע ובמשך השנים המקום הזה נכנס לי עמוק ללב. אני נהנה לבוא, לצפות בדור הבא של הכדורגלנים צומח ולהעביר מן הידע והניסיון שלי לשחקנים ולמאמנים".

הכתבה המלאה ביום שישי במדור הספורט של חדשות נתניה

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות