fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש: מרכז קהילתי לקהילה האתיופית

עיריית נתניה חנכה השבוע את בית ההתכנסות לבני הקהילה האתיופית בעיר, שישמש למפגשי פעילות לבני העדה
בית ההתכנסות
בית ההתכנסות (צילום: עידו ארז)

עיריית נתניה חנכה השבוע את בית ההתכנסות לבני הקהילה האתיופית בעיר. מדובר במבנה גדול באזור התעשייה הצפוני בו השקיעה העירייה מאות אלפי שקלים לטובת שיפוץ, שדרוג, ביצוע התאמות וכל התנאים הנלווים כדי לספק לקהילה מקום התכנסות ראוי, הן לעריכת שמחות ולכל צורכי הקהילה.

המקום ישמש כמרכז למפגשים ולפעילות ויאפשר לבני העדה לקיים אירועים שונים על פי המסורת. טקס חנוכת המקום התקיים במעמד ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, ממלא מקומה, אלי דלל, מנכ"ל העירייה, איזי ענבר, מנהלת הקליטה, ג'ורג' דובין, קייסים ומכובדים נוספים בני העדה.

פיירברג-איכר: "חשוב לנו מאוד לשמור על הקשר של הדור הצעיר עם המסורת של בני העדה האתיופית, ולכן הקצנו שני מבנים כשלכל אחד מטרות שונות, בית ההתכנסות ובית הידידות, אני מאחלת לכולם שבמבנים אלו יהיו רק אירועי שמחות. יוזמה זו של העירייה הינה כחלק ממדיניות עירונית לטובת שיפור איכות החיים בעיר, וזאת בנוסף ל"בית הידידות" שבנייתו נמצאת בשלבים מתקדמים ביותר ויהווה בקרוב מרכז רוחני לעדה האתיופית.

את בית הידידות, הנבנה מזרחית לתחנת המשטרה החדשה בשכונת רמת ידין, מקימה העירייה באמצעות קרן נתניה ובתרומת הקרן לידידות בראשות הרב יחיאל אקשטיין, בסך שלושה מיליון שקלים, כאשר העירייה נושאת בעלות של מיליון שקלים נוספים, שיממנו את עבודות הפיתוח וההצטיידות.

בית ההתכנסות
בית ההתכנסות לקהילה האתיופית. פיירברג ונציגי העדה (צילום: עידו ארז)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות