fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש וזמין: קו 608 מנתניה לתל אביב

קו 608 מטעם חברת "נתיבי אקספרס" נחנך השבוע, מחיר הנסיעה בו הוא 10.5 שקלים, והקו יעבור מתל אביב לחניון האצטדיון בנתניה בתדירות גבוהה של מדי 12 דקות, בשעות השיא
מימין לשמאל מנכ"ל נתיב אקספרס, מנכ"ל העירייה אבי בן חמו, מרים פיירברג איכר, ודרור גנון, מנהל אגף בכיר תחבורה ציבורית (צילום: רן אליהו)
מימין לשמאל מנכ"ל נתיב אקספרס, מנכ"ל העירייה אבי בן חמו, מרים פיירברג איכר, ודרור גנון, מנהל אגף בכיר תחבורה ציבורית (צילום: רן אליהו)

ביוזמת ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, והרשות הארצית לתחבורה ציבורית שבמשרד התחבורה, נחנך ביום א' השבוע קו 608 של נתיבי אקספרס, שהינו קו ישיר מנתניה לת"א ובחזרה הפועל מחניון אצטדיון נתניה שהפך לחניון "חנה וסע". הקו פועל בימים א'-ה', מהשעה 06:00 ועד 21:00 כאשר בשעות השיא מהשעה שש ועד תשע בבוקר ומהשעה שלוש ועד שש אחר הצהרים תדירות הקו כל 12 דקות. בשעות אחרות התדירות בין 15 ל-20 דקות. הקו מגיע ישירות אל מוקדי התעסוקה והמסחר בת"א. מחיר הנסיעה הוא 10 וחצי שקלים לכל כיוון.

פיירברג-איכר, פעלה מול משרד התחבורה להפוך את חניון האצטדיון העירוני הכולל 1000 מקומות חנייה, לחניון "חנה וסע" ובכך להקל על תושבי העיר הנוסעים לתל אביב והסביבה מול קשיי ההגעה לתל אביב בשנים הקרובות, עם ביצוע עבודות הקמת הרכבת הקלה בגוש דן: "מדובר בקו שיספק מענה יעיל וזמין לתושבי נתניה והאזור המעוניינים להגיע למרכז תל אביב בשנים הקרובות, אנו מודה לשר התחבורה ולמשרד התחבורה על היענותם המהירה".

מימין לשמאל מנכ"ל נתיב אקספרס, מנכ"ל העירייה אבי בן חמו, מרים פיירברג איכר, ודרור גנון, מנהל אגף בכיר תחבורה ציבורית (צילום: רן אליהו)
מימין לשמאל מנכ"ל נתיב אקספרס, מנכ"ל העירייה אבי בן חמו, מרים פיירברג איכר, ודרור גנון, מנהל אגף בכיר תחבורה ציבורית (צילום: רן אליהו)

הקו הוא מטעם חברת "נתיב אקספרס" הינו בעלות מינימאלית של 10.5 שקלים לכל כיוון, כאשר החנייה היא ללא עלות. הקווים אינם פעילים בימי שישי ובמוצאי שבת. דרור גנון, מנהל אגף בכיר תחבורה ציבורית במשרד התחבורה אמר כי: "קו 608 יהיה קו ייעודי, שיקל על עומסי התנועה בכניסה וביציאה מהמטרופולין, והנסיעה בו, יחד עם האפשרות להחנות את הרכב בחניון "חנה וסע", צפויות להוות תחליף תחבורתי מהיר ונוח לרכב הפרטי".

להלן  מסלול הקו:

תחנת עלייה – אצטדיון נתניה, כיכר מילאנו- אבן גבירול- ארלוזורוב- עיריית ת"א- אבן גבירול- שד' שאול המלך- דיזנגוף- הבימה- שד' רוטשילד- שיינקין- בית הכנסת הגדול- אלנבי- בלפור- המלך ג'ורג'- החשמונאים-  בית ז'בוטינסקי- המלך ג'ורג'- כיכר מסריק- המלך ג'ורג'- כיכר רבין- מלכי ישראל- אבן גבירול- ארלוזורוב- כיכר מילאנו- אבן גבירול- תחנת הורדה – אצטדיון נתניה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות