fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"חבל שחלק מהאוהדים לא מעריכים ומתייחסים לשטויות"

"אני פה כי אני מרגיש בבית". דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)

מכבי נתניה ממשיכה במסע הניצחונות, אבל מחוץ לכר הדשא שוב לא שקט.

כזכור, לפני כחודש העלה הבעלים אייל סגל פוסט נגד המאמן והשחקנים שגרם למהומה גדולה בקבוצה. השבוע הגיע תורו של אחד מכוכבי הקבוצה, דיא סבע.

בראיון שנתן סבע בשבוע שעבר לאחד מכלי התקשורת אמר בין השאר כי הוא מתגעגע לימיו במכבי תל אביב ובהפועל באר שבע, וכי הוא עשה טעות כשעזב את הקבוצות מוקדם מדי. אוהדי נתניה שמעו וזעמו. באתר האוהדים וגם בעמוד הפייסבוק של המועדון הועלו דברים חריפים נגד סבע, ובין השאר הציעו האוהדים לשחרר את סבע מיידית כדי שיוכל להצטרף לאחד משני המועדונים הבכירים בישראל.

"אני פה כי אני מרגיש בבית". דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)
"אני פה כי אני מרגיש בבית". דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)

סבע עצמו הופתע מהריקושטים ומיהר לפרסם פוסט הבהרה בנושא. "למרות שאני לא נוהג לתת הסברים, כן אדבר על זה כי כואב לי ומעצבן. לכל אלה שהחליטו להתייחס רק לכותרת ולא לכל הכתבה, בכל הכתבה רואים כמה אני אוהב את מכבי נתניה וכמה רציתי להישאר פה ומה שאמרתי לא קשור בכלל למכבי נתניה. נשארתי במועדון גם ברגעים הקשים שלו, כשלא היה כסף ולא קיבלנו משכורת שניים-שלושה חודשים וגם כשהמועדון ירד לליגה הלאומית, למרות שהיו לי שלוש-ארבע הצעות כדי להישאר בליגת העל. אני לא בן אדם שעוזב ספינה טובעת, לפני שהתחילה העונה. אמרתי שהעונה, עם מינוס תשע נקודות, אני וכל החברים שלי לקבוצה מחזירים את המועדון לליגת העל כי אין ברירה אחרת. חבל שחלק מהאוהדים לא מעריכים את זה… ומסתכלים ומתייחסים לשטויות. מי שמכיר אותי יודע שאני נותן מאה אחוז בכל משחק, אני פה כי אני מרגיש בבית. מה שאמרתי זה היה על העבר, אמרתי שעשיתי טעות כשלא הייתי סבלני ולא חיכיתי להזדמנות כדי להוכיח את עצמי. תודה לכל אלה שכן העריכו אותי ולא שכחו מה שאני נותן למען הקבוצה, ואלה שלא – שיהיו בריאים. אמרתי גם שבשנה הבאה אני עם מכבי נתניה בליגת העל. אם לא הייתי רוצה, לא הייתי חותם לעוד שלוש שנים".

יש לציין כי במכבי נתניה לא ייחסו חשיבות רבה לראיון שנתן סבע ותמכו בו. "סבע הוכיח את רצונו להישאר במכבי נתניה כאשר חתם העונה בליגה הלאומית לחוזה חדש וארוך טווח. אין לנו ספק כי השחקן יישאר כאן שנים רבות", אמרו במועדון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות