fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חביב האוהדים חוזר למגרש

שחקן מכבי נתניה עומרי בן הרוש חתם היום (שני) על חוזה ארוך טווח בקבוצת היהלומים מכבי נתניה ושב בכל הכוח למגרש אחרי החלמה מפציעה ארוכה. בן הרוש: "גדלתי במועדון, זה הבית שלי". מכבי נתניה מחכה למשחק מול מ.ס אשדוד
עמרי בן הרוש
הקאמבק. עמרי בן הרוש (צילום: דניאל סטרבורבדיס)

שחקן מכבי נתניה, הקשר עומרי בן הרוש חתם היום (יום שני) על חוזה לשלוש שנים במכבי נתניה לאחר שהגיע להבנות ולהסכם עם הנהלת הקבוצה.

עמרי בן הרוש
הקאמבק. עמרי בן הרוש (צילום דניאל סטרבורבדיס)

בן הרוש הוא השחקן החביב ביותר על אוהדי מכבי נתניה, ערך השבוע הופעת בכורה, אחרי שחזר מפציעה ארוכה. בן הרוש חתם על חוזה ארוך טווח לשלוש שנים הבאות בהן ימשיך ללבוש את המדים של קבוצת היהלומים.

"התרגשתי מפניות האוהדים שביקשו שאשאר במועדון. גדלתי במועדון, ואני גאה ושמח על ההחלטה שלי ושל המועדון להאריך את ההתקשרות ההדדית וחידוש החוזה. אני מבקש לאחל לקהל אוהדי מכבי נתניה ולכל בית ישראל גמר חתימה טובה".

נכנסים לקצב

מכבי נתניה רשמה ניצחון שני ברציפות ומתחילה להזכיר את הקבוצה המלהיבה מהעונה שעברה. הקבוצה שהחלה עם הדחה מביכה מאירופה ועם תיקו והפסד בליגה הישראלית רשמה השבוע ניצחון שני ברציפות בליגה והפעם 1:2 על הפועל באר שבע.

בדקה ה-16 נגח עידן שריקי לשער אחרי בישול של עלי חטיב. כעבור ארבע דקות ספגה הקבוצה שער שיוויון. חצי שעה לאחר תחילת המשחק, יוסי שבחון, אקס באר שבע, הבקיע את השער השני של הקבוצה אחרי בישול גדול של אחמד סבע.
המחצית השנייה הייתה חלשה עבור שתי הקבוצות ובנתניה יכולים להיות מרוצים מהעובדה שהקבוצה כבר עם שבע נקודות מתוך 12 אפשריות.

מאמן הקבוצה טל בנין אמר בסיום המשחק: "האמנו בכוח שלנו ויש לנו עוד דרך ארוכה. אני שמח שניצחנו משחק מול קבוצה כמו הפועל באר שבע וחשוב לנו שהקהל ימשיך להגיע".

בקבוצה שמחו על חזרתו למגרשים של בן הרוש ששב אחרי פציעה ארוכה שהשביתה אותו מכדורגל למשך מספר חודשים. בן הרוש נכנס בדקה ה-77 במקומו של עידו לוי ובקבוצה מקווים כי ישוב לכושר במהרה.

במשחק הקרוב תפגוש נתניה את הקבוצה החמה ביותר בליגה, מ.ס אשדוד. הקבוצה הדרומית ניצחה השבוע את מכבי חיפה בקרית אליעזר והיא הראשונה בטבלה עם מאה אחוזי הצלחה אחרי ארבעה מחזורים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות