fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכירו את האישה שעומדת מאחורי הבלונד של פיירברג

זיוה אוטומזגין צילום עצמי
זיוה אוטומזגין צילום עצמי

אחרי 50 שנה שבהן שיערן של אלפי נשים עבר תחת ידיה, גם הבלונד הזוהר של ראשת העירייה מרים פיירברג-איכר, זיוה אוטומזגין פרשה לאחרונה לגמלאות אך ממשיכה לעבוד בבית להנאתה עם הלקוחות הוותיקות שלה. בעלה אלברט הוא פנסיונר של התעשייה האווירית, ובני הזוג הורים לשלושה וסבים לשבעה, הגדול מהם חייל.

אוטומזגין, 65, תושבת עין התכלת זה 33 שנה, עלתה ממרוקו עם הוריה ז"ל למושב עולש בעמק חפר. המשפחה גרה במושב 11 שנים והתפרנסה מלול תרנגולות ורפת פרות. מחלת האם הביאה את המשפחה לעבור לגור בנתניה, וכאן האב עסק בצבעות והייתה לו חנות לפרזול הפועלת עד היום.

לקוחה סלבריטאית. זיוה אוטמזגין (צילום: עצמי)
לקוחה סלבריטאית. זיוה אוטמזגין (צילום: עצמי)

במשך 50 שנה הייתה אוטמזגין בעלת מספרה משגשגת, והיא עבדה שעות רבות. "עבדתי ברציפות ללא הפסקת צהריים, והייתה לנו מטפלת שקיבלה את הילדים בצהריים. זה היה לי מאוד חשוב שמישהו יקבל אותם".

במספרה ניתנו גם שירותי קוסמטיקאית ובניית ציפורניים. "אני הייתי הספרית ולפעמים נעזרתי בחופפת", מספרת אוטמזגין, "ניסיתי להביא עזרה, אבל אנשים היו מבקשים שאני אטפל בהם, ככה שזה לא היה שווה. הבנתי שאני צריכה להמשיך לעבוד לבד בשביל לשמור על המוניטין שלי".

איך פיירברג כלקוחה? את מציעה לה תסרוקת או שהיא באה עם רעיון?

"אני תמיד מציעה לה וכל הזמן משנה בהסכמתה. לאחרונה היא מעדיפה שיער יותר ארוך, אני אוהבת אותה בקצר יותר, אבל בסופו של יום היא מחליטה והיא יודעת בדיוק מה היא רוצה".

את אוהבת לגור בעין התכלת?

"זו שכונה מקסימה. אני אוהבת את נתניה, והייתי רוצה שיפתחו לרחצה את חוף בלו ביי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות