fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה עדיין לא זה

נתניה ש"אירחה" השבוע את מכבי ת"א באצטדיון רמת גן יוצאת ברגשות מעורבים אמש (שני) מהמשחק עם מכבי תל אביב. אלירן עטר העלה את מכבי ת"א ליתרון 1:0 בשלהי המחצית השנייה ושלח את נתניה עם הפסד קטן הביתה. ויש גם טענות לשופט שלא שרק לשתי בעיטות עונשין. בנין אופטימי
טל בנין (צילום: רולנדי ברנשטיין)
טל בנין (צילום: רולנדי ברנשטיין)

מכבי נתניה נותרה עם המחמאות בלבד, לאחר הפסד 1:0  אמש (שני) למכבי תל אביב כאשר הדבר המדאיג ביותר הוא היכולת של ההתקפה שנותרה עם אפס שערים לאחר שני משחקים.

נתניה ש"אירחה" השבוע את מכבי ת"א באצטדיון רמת גן יוצאת ברגשות מעורבים מהמשחק עם  הקבוצה שנמצאת בפורמה הכי טובה בליגה ונראתה לא רע בכלל במיוחד בחצי השני, אבל זה עדיין לא זה. נראה כי לשחקנים של בנין לוקח יותר מדי זמן להתחבר.

טל בני0
"לא אדבר על שופטים". טל בנין (צילום רולנדי)

בפתיחה נראה היה כי השחקנים של בנין מפחדים מהיריבה שמולה, אך ככל שהזמן עבר הקבוצה שיחקה כדורגל חיובי ויצירתי. למרות כל אלה, אלירן עטר העלה את מכבי ת"א ליתרון 0:1 בשלהי המחצית השנייה בשער שבדיעבד שלח את נתניה עם הפסד קטן הביתה. נתניה נשארה אחרי שני מחזורים עם אפס שערי זכות ועם נקודה אחת בלבד. בסיום המשחק היו לאנשי הקבוצה לא מעט טענות כלפי השופט שלא שרק לשתי בעיטות עונשין מ-11 מטרים שהגיעו לקבוצה.

אוניד קרופניק סיכם לאחר המשחק: "אנחנו משתפרים ממשחק למשחק והיום הגענו להזדמנויות שלנו. אם לא אניימה התוצאה הייתה אחרת".

אתה חושב שיש בעיה בחלק ההתקפי של הקבוצה?

"זה נכון שעדיין לא כבשנו שער העונה אבל ככה זה. כשלא כובשים אומרים שיש בעיות בהתקפה וכסופגים יש בעיות בהגנה. יש לנו שחקנים מספיק טובים בהתקפה והשערים עוד יגיעו".

מאמן הקבוצה טל בנין התייחס בסיום המשחק לטענות השיפוט: "מה שהיה לי להגיד על השופט אמרתי לו בצורה מנומסת ויפה. אני לא רוצה לדבר על שופטים מול מצלמות או לתלות את ההאשמות בשיפוט. חבל כי אנחנו עובדים קשה כל השבוע ומשקיעים בכדי לעשות הכל בצורה הכי טובה".

בהמשך דבריו התייחס בנין למשחק: "בחצי השני הגענו למצבים שלנו ואני מרוצה מהדרך בה שיחקנו. ככל שהזמן יחלוף נראה טוב יותר. אני לא חושב שיש לנו בעיה בהתקפה. אנחנו מגיעים להזדמנויות טובות ואין לי ספק שהשערים עוד יגיעו"

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות