fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"זה לא חשוב" הוציאו אלבום חדש: "רוד טריפ"

בעקבות צאת האלבום החדש, להקת האינדי רוק מנתניה יצאה למסע מוזיקלית מאילת ועד מטולה שתועד יוטיוב. "המסע הזה היה אקט של חשיפה לציבור ובפני כמה שיותר קהל. הכוונה הייתה לצאת מגוש דן, להופיע לא רק בתל אביב ובמועדונים בעמק חפר.
חברי להקת זה לא חשוב (צילום: יוסי ברמן)
חברי להקת זה לא חשוב (צילום: יוסי ברמן)

להקת האינדי רוק "זה לא חשוב" מנתניה, הקליטה את אלבומה החדש שנקרא "רוד טריפ", כשאת הפקתו מימנו מכיסם הפרטי והוא כולל שירים שהלהקה שרה במהלך מסעה מאילת ועד מטולה שהתקיים בחודש יולי האחרון.

חברי "זה לא חשוב" הם: ערן שרעבי; גיטרה בס, כותב וסולן; ליאור לוי מלחין וגיטרה; ליאור גיניס, חצוצרה; צ'יקו משה- סרבי, מתופף; עמית עטיה, מנהל יחסי הציבור של הלהקה ולפעמים גם שר רוני גריפיט. לשישה הצטרפו גם יוסי ברמן במאי סרטים ואיתמר כהן צלם דוקו.

חברי הלהקה לקחו חופשה מהעבודה, קנו מכונית והתאימו אותה כך שתכיל אותם ואת ציוד ההגברה, צבעו אותה בצבעים ססגוניים ויצאו למסע של חודש שהתחיל מהבית בעמק חפר עד לאילת ומשם צפונה למטולה כשבמשך כל הזמן הזה הם תיעדו הכל בוידאו והעלו חוויות היום.

חברי הלהקה מסבירים את סיבת היציאה למסע: "המסע הזה היה אקט של חשיפה לציבור ובפני כמה שיותר קהל. הכוונה הייתה לצאת מגוש דן, להופיע לא רק בתל אביב ובמועדונים בעמק חפר. לצאת למקומות שקשה להגיע, שצמאים למוסיקה ולשמח כמה שיותר אנשים. ביציאה לפריפריה פגשנו אנשים שנהנו מהמוסיקה שלנו, פרגנו לנו והתגובות ברחובות ובפאבים ממש מעודדות. נתקלנו בדרך באנשים מיוחדים ובסיטואציות משעשעות והכל מתועד".

חברי להקת זה לא חשוב (צילום: יוסי ברמן)
חברי להקת זה לא חשוב (צילום: יוסי ברמן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות