fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ועד ההורים בנתניה לא הצטרף לחרם תשלומי הורים

איציק ועקנין צילום פטר גרינפלד
איציק ועקנין צילום פטר גרינפלד

וועד ההורים העירוני של נתניה, התכנס השבוע והחליט ברוב מוחץ של חברים, כי נתניה לא תשתתף בחרם שקרא הוועד הארצי של ההורים על תשלומי ההורים. הועד הארצי מסכים שההורים ישלמו רק בעבור תשלומי ביטוח בריאות, השאלת ספרים ומגמות, אך לא על טיולים, מסיבות כיתה וסל תרבות.

יו"ר ועד ההורים של בית הספר "טשרניחובסקי" איציק ועקנין, מ"מ יו"ר הועד העירוני אומר כי ההורים בנתניה ישלמו את כל תשלומי ההורים: "כמובן שאנחנו מברכים כל יוזמה של ועד ההורים הארצי שתפחית את שיעור תשלומי ההורים, ותקדם את המטרה של 'חוק חינוך חינם' אולם העיתוי והאופן שבו נעשו הדברים  רק יגרמו לפגיעה קשה בתלמידים. ככל שיקודם מהלך הדרגתי ואשר בנוי כהלכה לצמצום התשלומים אנחנו נתמוך בו באופן מלא. כרגע בעיתוי של ימים בודדים לפתיחת השנה, כשמנהלי בית הספר כבר התחייבו מול ספקי טיולים וספקי אירועי תרבות, אנו חושבים שעצירת התשלומים רק תפגע בבתי הספר ובילדים. לכן בעיר נתניה התשלומים ממשיכים כסדרם".

איציק ועקנין צילום פטר גרינפלד
איציק ועקנין צילום פטר גרינפלד

פורום ועדי ההורים היישוביים קרא להורים בארץ לממש את זכותם ולהימנע מתשלום חוזר התשלומים בשנה"ל הקרובה. לדברי סמדר סגל, מי שהיתה יו"ר ועד ההורים העירוני חברות וספקים שונים מתחילים להציף לחצים כלפי מעלה בשל גל ביטולים של טיולים ואירועי תרבות אשר שוריינו מבעוד מועד: "מספר משרדי ממשלה מתעניינים פתאום במאבק ומחפשים פתרונות יצירתיים".

אורנה אביקזר פעילה שכונתית מתקוממת: "ועד ההורים הארצי קורא להחרמת התשלומים עבור טיולים ותרבות בלבד. אין בכך שום פגיעה במהלך הלימודים התקין של הילדים. בכל הארץ משלבים ידיים עם הוועד הארצי ולא ישלמו חוץ מנתניה כי הוועד העירוני שלנו יודע יותר טוב מכולם. זה מקומם להיות הפראיירים היחידים בהיערכות ארצית גדולה כזאת. בעוד מספר ימים כשיצאו לתקשורת בוועד הארצי ויקראו להורים לא לשלם אל תתבלבלו! אנחנו לא חלק מהמאבק! אנחנו משלמים ובגדול. בניגוד לדעת ועד ההורים פרסמה היו"ר היוצאת סמדר סגל פוסט בו היא קוראת להצטרף למאבק ארצי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות